Ach, een zwaartepunt moet je toch invliegen. Ik begin gewoon op 11,5 en ga vervolgens een stukkie ervoor EN een stukkie er achter zitten. Kijken wat de kist doet en hoe dat aanvoelt als piloot.
Mijn setup zoals nu bedacht (met beperkt budget in achterhoofd):
Motor:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...ve_SK3_Competition_Series_3858_4_6_840kv.html (Deze motor heeft dus niet het probleem van draden die je niet weg kan werken)
ESC
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...hless_Speed_Controller.html?strSearch=YEP 60a
Flapservo's
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...tal_Gear_7kg_12sec_28g.html?strSearch=tgy-s71
Rolroerservo's
Graupner DES 488 OF s3150 (heb ik liggen)
Hoogte/richting
Graupner DES 488 OF s3150 (heb ik liggen)
Zijn hier inzichten over? Good to go? Of toch beter wat anders? Losse BEC gebruiken? Heb er nog eentje liggen van Dymond.
Mijn setup zoals nu bedacht (met beperkt budget in achterhoofd):
Motor:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...ve_SK3_Competition_Series_3858_4_6_840kv.html (Deze motor heeft dus niet het probleem van draden die je niet weg kan werken)
ESC
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...hless_Speed_Controller.html?strSearch=YEP 60a
Flapservo's
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...tal_Gear_7kg_12sec_28g.html?strSearch=tgy-s71
Rolroerservo's
Graupner DES 488 OF s3150 (heb ik liggen)
Hoogte/richting
Graupner DES 488 OF s3150 (heb ik liggen)
Zijn hier inzichten over? Good to go? Of toch beter wat anders? Losse BEC gebruiken? Heb er nog eentje liggen van Dymond.