Hoi allemaal,
potjandorie ik ben helemaal weg gezakt naar pagina 8
Daar ben ik weer, jullie denken allemaal dat ik de meeste tijd doorbreng op de chat bij Han, mis dus !!!!!!!!!!! de meeste tijd dat ik bij Han op de chat zit dom te lullen, zit ik ondertussen te bedenken hoe ik iets moet maken en uit wat en van welk materiaal ik het zal gaan maken.
Nu ben ik de vleugels aan het afbouwen alleen de vleugeltippen de rolroeren en de servo's op zijn plek plakken en dan oratex erop en klaar zijn de vleugels.
Ook had ik al een begin gemaakt met de bouw van de romp voordat ik aan de vleugels was begonnen, dat wisten jullie nog niet, doordat ik er een tijd niets meer aan gedaan heb is het cockpit gedeelte krom getrokken.
Ik heb vanalles geprobeert om het recht te krijgen, maar dat lukte voor geen meter, dus de zaag erin dwars door de midden en opnieuw en nu heb ik de romp in een zwevende mal gemaakt en je raad het al jajajajajaja nu is die ook echt recht.
Het Cockpit gedeelte heb ik natuurlijk weer op een sandwich manier gemaakt, 0,6 mm berken triplex dan 4mm balsa en dan weer 0,6 berken triplex, op de uiteinde massief berken latjes van 4x10mm en de hoofdstaanders (4x) zijn van 14x4mm massief berken, enorm sterk en super ligt (denk ik).
Groot he
Met 1 van de 3 van mijn kleinzoons jajaja heren ik ben 3x opa en ben er trots op.
Hier hangt het cockpit gedeelte in de zwevende mal nou als dat niet recht is dan weet ik het ni meer!!!!!!!!.
Zo is dit recht of is dit recht ?????
Zo nu weer even genoeg voor vandaag
Toedeloe