Club Libelle 4,2m (1:3,6)

Ibis of Rascal...ik denk dat ik daar niet heel erg op ga letten. Als we maar omhoog gaan en dat zal met allebei wel lukken :-)

Anyway. Ik ben nu echt klaar met prutsen.

gisteravond nog de massieve staartslof afgezaagd en uitgehold, er zit nu een echt staartwieltje in

131005_Libelle1_zps6da4c5d2.jpg

Ruimte gemaakt om de accu op 3 plekken te kunnen leggen wat me een range van 15mm geeft voor het zwaartepunt; helemaal voorin 85mm, net voor de servo's ongeveer 93mm en achter de servo's (waar nu de vario/GPS ligt) geeft 100mm.
Ook een magneetje ingelijmd om de achterste vleugelpennen op te bergen bij transport; dat zijn anders typisch van die dingen die je thuis laat liggen :-)

131005_Libelle2_zpsa4d3e696.jpg

Stroomlijntjes rond de aansturing en Spaltabdeckung op de rolroeren

131005_Libelle3_zps15e7a9a5.jpg

Bij daglicht is te zien dat ik géén oud-roze heb aangebracht

131005_Libelle4_zps717ec9ea.jpg

131005_Libelle5_zps31babc6a.jpg

en tot slot de kant die ik het meest hoop te zien, de onderzijde

131005_Libelle6_zps6f33c1f3.jpg

Nog één nachtje slapen.....

Je hebt er iets moois van gemaakt, helaas kan ik de maiden niet bijwonen.

Leuke knuffelbeer op je nieuwe foto.

Terence

:music:

Helemaal geweldig. Probleemloos, prachtig.
Ik ben net thuis en helemaal munt dus ik heb weinig puf om er een groot verhaal van te maken (dat komt nog wel want er gebeurden veel leuke dingen).

Voor nu even een preview van de eerste landing en een plaatje.

131006_Libelle_zps9f5a075c.jpg

Laatst bewerkt:
Mijn YouTube van je maiden: Vette Maiden vroeg om een Vet Filmpje met een Vette Beat, draai dat volume maar omhoog!!

Hier stond een filmpje die het niet deed...

Jacob

Laatst bewerkt:
-hier stond een stukje om Jacob er op te wijzen dat zijn filmpje het niet deed-

Laatst bewerkt:
echt wel....er verschijnt een boodschap dat het filmpje in mijn land geblocked is vanwege copyright etc.

Bijzonder, bij mij werkt ie wel.

Aha, ik zie het nu ook, ben even uitgelogd en dan krijg je inderdaad een melding! Balen. Ik zal eens kijken, er was toch een of ander formulier voor...

JB

Back