Ik zal maar heel eerlijk zijn, je had beter een Graupner MX-12 zender kunnen kopen. Iets van 80 euro en je hebt dan een echt goede computer zender in handen.
Voor 200 euro kom je n heel eind. In dit lijstje heb ik gekozen voor de "fietsbel" motor, omdat die eigenlijk net zo goed te betalen is als een ouderwedse borstel motor, alleen een stuk sterker.
Bij
EPP shop
Wolf Nuri 90cm Wing: 27 euro
Bij
Aero-Nuts
Fietsbel Combo: 45 dollar (brushless motor met regelaar, 2 props en stekkers, gratis verzenden)
Bij
aircraft world
Waypoint W-150MG servos: 20,80 dollar per stuk (Metale gears, die overleven de beginselen beter.

)
Hyperion DSP*4-TSR Ontvanger: 53,99 dollar (Met berg technology, dus zeer weinig kans op storingen)
BRG-XSC35-XXA Kristal: 7,95 dollar (Wel kanaal kiezen dat bij jouw zender past!)
ET-SMARTCHG-4 Lipo Lader: 46,80 dollar.
Dat kost bij elkaar ongeveer 195 euro, met verzendkosten erij.
Het enige dat nog mist maar nietmeer in je budget past, is lipo accus, en et klein beslag (servo hoorntjes, motorhouder, cover/strapping plakband, lijm, en nog et een en ander aan carbon buisjes). De accu die jij nodig hebt kosten op zn goedkoopst iets van 25 euro. En dat kleine grut heb je voor rond de 20 euro bij elkaar.
Tis een dure zaak, dat modelbouw vliegen, maar dan heb je ook wat.
Ik hoop dat je dr wat aan hebt.