Cristiaan Brunings

Ik heb het idee dat het achterdek niet helemaal aansluit bij de verschansing? Misschien fotobedrog, maar het viel me op.

Piet, Bedankt voor de info m.b.t. de speaker. Gr. Klaas.

Jeremy, heb je goed gezien.
ik denk dat de romp op die plek iets breder is uitgevallen bij het maken.
maar het dek wordt met imitatie traanplaat beplakt, ik vul die spleten nog op, ook bij de voorkant zitten wat spleten.
groet Piet

heb het afsluitkapje voor de schakelaars opnieuw gemaakt, is iets groter, en deze sluit nu over de latjes.
heb ook magneetjes bestelt, 3x3x3mm om het kapje te zekeren en misschien moet ik ze ook nog voor de andere afdekkingen gebruiken.
groet Piet

• Like
Reactions: k-k
nieuw afsluitkapje voor de schakelaars, en de magneetjes, kubusjes 3x3x3 mm
groet Piet

DSC01225.JPG
DSC01224.JPG

Ik hoop wel dat je ze niet alle 20 onder het kapje hebt gelijmd :yes:
Tof dat je de moed hebt gehad dit opnieuw aan te passen op aangeven van een andere bouwer :worship:
Kapje ziet er wel beter uit dan je vorige versie dat valt niet te ontkennen.

ik weet een boel maar ook niet alles.
er zitten maar twee magneetjes onder, ik had er tien bestelt
groet Piet

Laatst bewerkt:
Zo vergaat het mij ook hoor Piet! Sommige dingen wel 3x gemaakt eer ik tevreden was en dan complimenten van de lezers. Gr. Klaas.

zo ben ik weer terug van vakantie en dan jeukt het toch weer om verder met de boot te gaan.
in de openingen van het dek waterkeringen aangebracht.
kan nu het dek in de lak zetten, de onderkant had ik al gedaan.
groet Piet

DSC01226.JPG

Bij de grote opening in het dek 3 magneetjes gelijmd,de betreffende opbouw bleek er te soepel op te passen, met de magneten zit ie goed vast en is ook goed weer weg te halen.
groet Piet

DSC01229.JPG

DSC01230.JPG

DSC01236.JPG

weer wat vorderingen, dekhuisjes geschilderd.
in die op de foto zit ook de elektronica voor de watermelder.
ook het dekhuis op de vorige melding (73) is ook geschilderd, hierin zit de luidspreker.
groet Piet

Laatst bewerkt:
Leuk met dat havanabruin Piet! Die kleur zag je vroeger veel in de scheepvaart. Heb het op twee van mijn schepen ook veel gebruikt. En het is een sterke kleur. Houdt het jaren vol. Gr. Klaas.

Klaas, het is de kleur welke ook op de boot zit, wat dat betreft is er wat de kleurstelling van de bouwdoos niks mis.
Alleen nog weer een keer naar de boot want is mis nog wat details
Het enige is dat de Humbrol verf erg transparant is zodat je meerdere keren moet schilderen.
Groet Piet

Dat is typisch Piet! Ook ik heb een pot Humbrol van die kleur (dacht no 7) en heb geen klachten qua dekken. Ook geen idee dat het in de pot erg uitzakt. Maar is al een heel oude grotere pot, dus die kan qua samenstelling wel iets anders zijn. Succes verder met de bouw. Gr. Klaas.

Back