Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarvoor dank. Echter...of alle tips ook goed zijn moet nog blijken!Erg boeiend bouwverslag met goede tips!
Zeker gaan doen, het bouwt gemakkelijk en je ziet snel leuk resultaat onder je handen verschijnen. Misschien niet altijd klakkeloos de aanwijzingen van meneer Robbe volgen maar zelf af en toe eens logisch nadenken en creatief zijn maakt het des te leuker.IK heb zelf de charter ook liggen en begin hier aan zodra ik genoeg bouwruimte heb.
Zoals ik al eerder schreef: er is geen weg terug! Ik zou mijn schare fans hier trouwens niet eens meer teleur willen stellen.Ga zo door!
Ja hij gaat lekker hoor, op alle fronten! :-Dgaat ie lekker crouzedacht het wel
waar zijn de leuke fototjes??bij mij gaat het even wat rustiger ik kan nu beginnen met het folien van de romp
![]()
Goed voorbeeld doet volgen!wat komt mij dat model van dat neusje bekend voor lijkt erg veel op die van eene johan snijders!! op het forum is ook met zon chartertje bezig :rolling:
Ja, in gedachten al wel, maar wat het wordt laat ik nog even in het midden, zal ook nog wel even duren voordat ik aan foliën toe ben, en ik loop liever niet al té veel op de feiten vooruit. Het zal in ieder geval een bestaand kleurenschema worden, van een type vliegtuig waar de Charter wel iets van weg heeft. Daarmee ligt er nog een flinke (de zoveelste...) uitdaging te wachten, maar ach, wat is knutselen zonder een uitdaging?nu nog n kleurtje al n idee in gedachte crouze![]()
Net zoals ik mijn inspiratie weer bij anderen vandaan haal. Of zou ik het toch allemaal uit mijn duim zuigen? Neeeeehhhhh!inspiratie voor de modelbouwer![]()