Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kan ik ook borstlen (voor een vett evect) en dan in de blanke
ik werk toevallig in een bedrijf waar we aluminium constructies bouwen dus voor mij was het geen probleem om toen de tijd aan aluminium te komen. Ik denk dat je het beste van 3 mm aluminium wat kunt maken en dan op constructief juiste plaatsen zoveel mogelijk materiaal verwijderen om het geheel lichter te maken maar toch sterk te houden.
gisteren weer gereden.
na 5 minuten was de pret weer voorbij. Schroef kwijt uit het TAMIYA stuurblok. Het reely stuurblok blijft gewoon goed. Ik heb nu hetzelfde als jullie gedaan met die moertjes.
Ook heb ik een probleem met 1 van mijn motoren. Om een of andere vage reden wil deze niet fatsoenlijk werken. Beter een paar brushless motoren nemen haha![]()
@ zoeff
welke dikte alu heb jij gebruikt
okej en op ebay.de staan heef veel alu parts zoals draag armen en cdv en nog weel meer een komplete set kost 50 euro Tamiya Wild Dagger Full Option Tuningset bei eBay.de: Autos (endet 29.04.10 01:31:14 MESZ)
maar er zit wel alles bij mischien meer dan nodig
is wel leuk maar ook duur. Die armpjes kosten 10 dollar per 2 en dat zou het enige nodige zijn, want demperbruggen heb ik al en die bovendraagarmen vind ik niks. Die zijn niet verstelbaar in lengte en de mijne wel. Wel goed gevonden![]()
@ zoeff
welke dikte alu heb jij gebruikt