custom wild dagger

kan ik ook borstlen (voor een vett evect) en dan in de blanke

kun je die zin nog eens opnieuw typen en dan wat beter? ik snap er niks van.

beste is polijsten (met zon doek"schijf'" op een slijpmachine) Dan krijg je het fijnste resultaat. Met een staalborstel zul je krasjes blijven houden. Weet ik uit ervaring uit het opknappen van de kyosho burns van mijn maat (is ook een topic van)

ik werk toevallig in een bedrijf waar we aluminium constructies bouwen dus voor mij was het geen probleem om toen de tijd aan aluminium te komen. Ik denk dat je het beste van 3 mm aluminium wat kunt maken en dan op constructief juiste plaatsen zoveel mogelijk materiaal verwijderen om het geheel lichter te maken maar toch sterk te houden.

hij is van modelcraft en het type mcd901mgbb dat staat er op
.

het lijkt net of hij niet meer begrens is of zo iets. je hoort het motortje door draaien maar er gebeurd niks met e uitgaande as. de tandwielen zijn van metaal en nog goed. dus volgens mij zit het in de elektronica.

kan het misschien er aan liggen aan welke servosaver er op zit?

net met een gewone servo gereden. bij die zijn de tanden nu stuk.

Laatst bewerkt:
ik heb de boosdoener gevonden

het 1elaatste tandwiel dat bestaat uit 2 tandwielen een grote dunne en een kleine dikke. dze zitten in elkaar geklonken of zo iets alleen zit niet meer vast

had nog wel een filmpje gemaakt. kwaliteit is niet erg goed maar je kan zien dat het wel helpt die ezrun setjes:D

[media=youtube]QdSMKLyjxVw[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
welke servosaver heb je er op zitten? hoop niet de standaard? kimbrough moet je hebben....echt een must:)

leuke snelheid die hij heeft in het filmpje en zat vermogen. Zo'n snelheid haal ik er ook ongeveer uit met mijn brushed motoren die volgens de specs veel meer toeren zouden moeten draaien dan de 8,5T ezrun dus blijkt maar weer....brushed is niet fijn :P

ik werk toevallig in een bedrijf waar we aluminium constructies bouwen dus voor mij was het geen probleem om toen de tijd aan aluminium te komen. Ik denk dat je het beste van 3 mm aluminium wat kunt maken en dan op constructief juiste plaatsen zoveel mogelijk materiaal verwijderen om het geheel lichter te maken maar toch sterk te houden.

@ zoeff
welke dikte alu heb jij gebruikt

gisteren weer gereden.
na 5 minuten was de pret weer voorbij. Schroef kwijt uit het TAMIYA stuurblok. Het reely stuurblok blijft gewoon goed. Ik heb nu hetzelfde als jullie gedaan met die moertjes.
Ook heb ik een probleem met 1 van mijn motoren. Om een of andere vage reden wil deze niet fatsoenlijk werken. Beter een paar brushless motoren nemen haha :D

iik heb alu stuur blokken gevonden ALUM. F+R KNUCKLE ARM TAMIYA WILD DAGGER TWIN DETONATOR bei eBay.de: Radio Control Vehicles (endet 09.05.10 01:48:02 MESZ) wel in hong kong

okej en op ebay.de staan heef veel alu parts zoals draag armen en cdv en nog weel meer een komplete set kost 50 euro Tamiya Wild Dagger Full Option Tuningset bei eBay.de: Autos (endet 29.04.10 01:31:14 MESZ)

maar er zit wel alles bij mischien meer dan nodig

is wel leuk maar ook duur. Die armpjes kosten 10 dollar per 2 en dat zou het enige nodige zijn, want demperbruggen heb ik al en die bovendraagarmen vind ik niks. Die zijn niet verstelbaar in lengte en de mijne wel. Wel goed gevonden:)

is wel leuk maar ook duur. Die armpjes kosten 10 dollar per 2 en dat zou het enige nodige zijn, want demperbruggen heb ik al en die bovendraagarmen vind ik niks. Die zijn niet verstelbaar in lengte en de mijne wel. Wel goed gevonden:)

tjahik keek bij alle modellen met da chasie wild dagger twin detonator etc
dan kom je het thegn hen heb je fotos van die upper arm

Back