custom wild dagger

Welke olie gebruik je dan? Verkoopadresje?

bij elke willekeurige modelbouwwinkel kun je het kopen. Gewoon even naar vragen.

Als je de 3 tandwieltjes uit je diff haalt heb je geen aandrijving meer:) denk er maar eens goed over na hoe het differentieel werkt. en anders proberen...

Beste is gewoon dikke olie van tussen de 50.000 wt en 100.000 wt denk ik

bij elke willekeurige modelbouwwinkel kun je het kopen. Gewoon even naar vragen.

Als je de 3 tandwieltjes uit je diff haalt heb je geen aandrijving meer:) denk er maar eens goed over na hoe het differentieel werkt. en anders proberen...

Beste is gewoon dikke olie van tussen de 50.000 wt en 100.000 wt denk ik

Nu ik het zo nalees denk ik ook van...domdomdomdomdomdomdom! Maar help me eens met die olie....heb even gegoogled maar die geeft helemaal niets.....:sleepy:

Wel weer mooi, zit alleen niet in het zicht en dan vindt ik het weer zonde van m'n geld....:mrgreen:.
Iemand al eens geprobeerd om gewoon de 3 tandwieltjes eruit te halen? Hef je imho de diffwerking op en blijft alles wel origineel
het gaan er niet om of je het ziet maar om de werking

zoek eens op silicone diff olie op PK Model Racing ofzo.
stukje tekst wat ik erover vond

You can adjust the characteristics of the differentials by using thinner or thicker silicone
oil within their cases.
• Changing the oil in the front differential affects overall steering response.
• Changing the oil in the center differential affects the front-to-rear drive.
• Changing the oil in the rear differential affects cornering traction and overall steering.

wanneer je deze link opent en dan het HUDY offroad setup book download en kijkt op pagina 35 daar staat precies in een tabel wat het doet.

XRAY: The art of performance - Products - Download -

zoek eens op silicone diff olie op PK Model Racing ofzo.
stukje tekst wat ik erover vond

You can adjust the characteristics of the differentials by using thinner or thicker silicone
oil within their cases.
• Changing the oil in the front differential affects overall steering response.
• Changing the oil in the center differential affects the front-to-rear drive.
• Changing the oil in the rear differential affects cornering traction and overall steering.

wanneer je deze link opent en dan het HUDY offroad setup book download en kijkt op pagina 35 daar staat precies in een tabel wat het doet.

XRAY: The art of performance - Products - Download -

thnx robin aan het boek heb je ook veel meer over camber en hoe je de veren moet af stellen

ik heb nu ook voor stelbare boven draag armen. ik heb de stuurstangen genomen van de tl 01 dacht ik en toen van me sprint de ballconnectors en houders daarvan. het ziet er goed uit en misschien doe ik er wel 2 op bij elk wiel maar moet dat ff bekijken.

prima toch als je het zo op kunt lossen. Zal best werken. Mijne zijn wel dikker. De stuurstangen die ik heb zijn ook echt 2 keer zo dik als origineel.

offtopic: wel toevallig zoeff dat je ook een sprint hebt. Ik heb een sprint 2 drift spec. Doe ik altijd mee driften met mijn rc maat

Ofna meuk is besteld heb 50000 genomen....eens kijken of het werkt.
Laat wel wat weten als het erin zit :).
In ieder geval dank voor de hulp :worship: !

prima toch als je het zo op kunt lossen. Zal best werken. Mijne zijn wel dikker. De stuurstangen die ik heb zijn ook echt 2 keer zo dik als origineel.

offtopic: wel toevallig zoeff dat je ook een sprint hebt. Ik heb een sprint 2 drift spec. Doe ik altijd mee driften met mijn rc maat

als ze kapot gaan heb ik ook nog een meter m3 draadend liggen, dan maak ik ze daar wel van.

offtoppic: ja me sprint was me eerste auto en daarmee ging ik ook altijd mee driften op de stoep bij hen met een beetje zand er over heen gegooid zodat ze lekker konden glijden

Back