D3D - Dutch 3D competition......... Help !

hehehe als jij gaat vliegen zetten ze wel een helm op hoor , hahaha

Vincent, Nando,

Ik zie dat we op 1 lijn zitten. Ik stel voor dat we via mail een eerste opzet maken van het programma en dan vervolgens presenteren op het forum. Kan het forum dan ook fungeren als portaal voor inschrijving uitslagen etc of moeten we daar een aparte website voor maken?

Locaties,

Ik vind het een nobel streven, echter ik vermoed dat we al blij kunnen zijn als we 5 velden vinden. De locatie en gezelligheid spelen ook mee.
Mijn voorstel is ook primair centraal, maar elke regio een keer aandoen lijkt ook wel fair. Dus bv Noord Holland, Zuid Holland/Zeeland,
Gelderland, Brabant/Limburg en GR,FRDrenthe.

Richard,

Ik ga ervan uit dat we inderdaad figuren, free style en muziek gebruiken. En 'free style' kan iedereen want het is "free".

Een free style night flight onderdeel lijkt me ook handig. Dan hebben niet 15 heli's tegelijkertijd door de lucht spoken! 8)

(Crashes in of achter de jury zou ik dit keer niet belonen met extra punten :lol:)

Hoi,

Ik wil wel pagina's hosten op mijn website indien gewenst. Dan heb ik weer een motivatie om er eens aan verder te werken.

Ik kan er naast de scores en een verslag van de evenementen etc. ook de figuren neer zetten met een beschrijving, en een kort filmpje van elk figuur of zo. Ik kan er dan ook wel weer een beschrijving bij zetten hoe het figuur te leren, of waar je op moet letten.

Ik heb ook nog XLS sheets om de scores etc bij te houden op de wedstrijden zelf. Dit zijn sheets die uit Amerika komen, die daar ook worden gebruikt voor wedstrijden.

Een laptop om de scores bij te houden op het veld tijdens de wedstijd kan ik ook wel regelen.

Als jullie dit wat lijkt, dan wil ik ook wel meehelpen met bijvoorbeeld het bovenstaande.

Groeten,

John.
P.S. Sprokkel, hartstikke goed dat je jury wil zijn

Geachte 3D vliegers

Zoals al in een eerder topic aangegeven worden wedstrijden in welke klasse dan ook in Nederland slecht bezocht door Heli piloten.
Als subcommisielid van de KNVvL willen we graag helivliegend Nederland bij elkaar krijgen in wat voor een wedstrijd vorm (FAI 3D)dan ook.
Als KNVvl hebben wij de mogelijkheid om deze wedstriden door heel Nederland heen te houden ook hebben wij Juryleden die deze figuren kunnen beordelen.
In december vind de jaarlijkse vliegersvergadering van de KNVvl afdeling Heli plaats en willen wij graag als jullie dat ook willen met de iniatief nemer,s van gedachte wisselen.
Waneer wij naar het buiteland kijken kan dit daar wel samen want een groot aantal 3D piloten vliegen zowel bv 3D masters als dat zij de FAI EK of WK,s vliegen.

Ik hoop dan ook dat wij dit tezamen kunnen opzetten en wil mij hier voor inzetten.

Met vriendelijke groet
Raymond Houtman
Subcommisie KNVvL afd Heli
En ja Voorzitter van die club in het midden van het land waar jullie regelmatig jullie kunsten laten zien.

als ik maar geen knvvl lid hoef te worden om mee te doen, ik ben nog steeds niet "om" om lid te worden

gerard als het onder de koepel :lol: :lol: komt van de knvvl :yes: moetje nog meer doen dan lid worden van de knvvl je moet dan ook een knvvl brevet halen en een wedstrijd licentie kopen. :thumbsup:

nope , ik voel dr ook niks voor om knvvl lid te MOETEN zijn , ook niet om lid van een club te worden , ik vind dat je zelf moet bepalen of je dat wilt en of dat t waard is , lidmaatschap op sommige clubs is al belachelijk hoog , en dan ook nog eens knvvl lid moeten zijn om daar lid te worden ??? ikkuh niet ik koop er liever nog wat coolpower voor .
geld kan ik overal wel kwijt hoor.

Ho ho, laten we de wel of niet lid van de KNVvL moeten worden discussie even parkeren....

Raymond, je stond hoog op m'n lijstje om te bellen: nu nog hoger. Graag neem ik dit weekend contact op om eens van gedachten te wisselen. Alvast bedankt voor je input!

Alle anderen alvast bedankt voor de aangeboden medewerking! Ik denk dat we d'r zeker gebruik van moeten maken. En dennis is de jury...... maakt richard gelijk kans om hoog te eindigen..... :wink: Dennis, ik kom er graag bij je op terug, super !

@john: d'r is al een website waarop we aan het werk zijn.... maar met genoegen zou ik van je aanbod gebruik maken om door te kunnen linken. Ik kom hier graag via de PB bij je op terug

Groet, vincent

Eerdaags weer nieuws....

lijkt mij ook wel leuk, heb je tenminste een punt om naar toe te werken.

Maar zodra ik knvvl las hoefde het niet meer. Sorry maar ik wordt niet nit daarvan, nog voor geen 1000 euro :) (daar valt nog over te praten ;)) Knvvl heeft geen meerwaarde behalve enige kennis, maar die lijkt me al wel aanwezig ;)

herman de knvvl heeft wel degelijk meer waarde namelijk dat jij en iedereen in de luchtvaart(daar hoord modelvliegen ook onder) nog kunen vliegen prive

maar laten we de organisatie zelf de regels maar beslissen laten en ook maar zelf laten beslisen of de knvvl er bij gehaald word

Hi,

Ik begrijp dat de discussie over de KNVvL bijzonder waardevol is maar in deze alleen maar frustrerend kan werken. Derhalve toch weer het verzoek de postings over het al dan niet lid moeten zijn of worden te parkeren en in een eigen post door te zetten....

Groet, vincent

winkje zei:
Alle anderen alvast bedankt voor de aangeboden medewerking! Ik denk dat we d'r zeker gebruik van moeten maken. En dennis is de jury...... maakt richard gelijk kans om hoog te eindigen..... :wink: Dennis, ik kom er graag bij je op terug, super !/quote]

Ik ben onpartijdig en eerlijk! :lol:
Ik heb er zin in, ik hoor wel wanneer het zo ver is via een pb ofzo.
groet,
Dennis

Met het vliegen zal ik wel niet meedoen (ik ben dit jaar begonnen), maar als er hulp nodig is in de organisatie dan wil ik wel helpen.

Hallo,

Dit idee lijkt me wel leuk, heb afgelopen maand pas voor het eerst een wedstrijd meegedaan F3N in Duitsland, dat was een succes om dat eens mee te maken.

Dus als denk ik wel dat ik mee doe, ik zal volgen hoe en wat in dir Forum.

Groeten
Roel

Lijkt me een erg leuk initiatief !!.
Waar ik woon (Noordwijk ZH) zijn, naar wat ik weet, niet veel heli vliegers dus lijkt het me erg leuk en leerzaam vliegers te zien en te spreken waar ik iets van kan leren.

Back