D3D - Dutch 3D competition......... Help !

Spijtig om te horen dat het je zo tegen zit... druk aan het oefenen geweest krijg je dit soort grapjes...

Ja echt balen... Ik zit nu op mijn werk maar er is nog steeds niks aangekomen thuis. Geen koelfan en koppeling te bekennen..... vreemd allemaal.

Richard

zaterdag zal ik er ook niet zijn.... verhuizing busje huren tapijt levering zijn de oorzaak... volgende keer beter had me er zo op verheugd

groet dennis

ik zal proberen de kap die ik heb voor jo mee te geven aan iemand.

groet dennis

Hallo,

Het weer wordt waarschijnlijk erg goed, geen wind en zonneschijn :)

Ik ben er morgen om 10 uur denk ik, ik weet dat het eigenlijk eerder moet, maar we moeten nog iemand op het station ophalen (Laurens) en dat kan eigenlijk niet eerder. Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden...

Tot morgen allemaal en veel succes!

Nando

het was een mooie dag.
jammer genoeg konden we niet tot het einde blijfen omdat we anders te vermoeid achter het stuur zouden hebben gezeten.
maar net de uitslag gehoord en ja wat verassend nando op een bij de a klasse

Hoi Allemaal,

Ik heb de (detail) uitslagen weer op de Dutch 3D pagina staan. Je kunt weer per figuur kijken wat je score was etc. (www.Dutch3D.org).

Verder heb ik even een link naar de fotos geplaatst in te gallery.

Groeten,

John.

Misschien leuk om D3D hierin onder te brengen:

3DX – A New World Standard

Lijkt me goed voor de sport, een uniform kader...

Begrijp me niet verkeerd D3D is nu ook al zeer goed georganiseerd, maar zo'n internationaal format zie ik wel zitten.

De granulariteit van de resultaten mogen ze dan weer van D3D overnemen, zo'n totaalscore vind ik toch maar niets zoals bij de 3D masters.

Hoi,

We zullen hierover nadenken, maar op dit moment is er nog geen enkele informatie beschikbaar. Verder hebben we toch een FAI organisatie, dus ik zou verwachten dat daar een world wide standaard zal worden gezet.

Groeten,

John.

Hoi Allemaal,

Komende zondag (17 sept 2006) is het al weer de laatste Dutch3D wedstrijd van dit seizoen. Allemaal komen kijken dus als je in de gelegenheid bent. Hier meer zielen, hoe meer vreugde.

Het is in Roden. Je kunt op de Dutch3D site (www.Dutch3D.org) de link vinden naar de club in Roden, en zo ook weer het adres van het veld.

Groeten,

John.

Ik weet niet of dat ze het toelaten om te kamperen, kun je het beste ff iemand van de Club uit Roden bellen. Telefoon-nr's zijn op hun site te vinden.
Anders is er op zeer korte afstand ook nog een camping aanwezig, onder de naam 'RonoStrand' maar of je dat nu nog geregeld krijgt ???

Ik rij morgen (heel) vroeg met John vanuit het zuiden naar de wedstrijd. Vanwege andere verplichtingen zijn we niet in de mogelijkheid om vandaag al te vertrekken.

P.S.: Voor de elektro-vliegers er is in principe geen 220 op het veld aanwezig. Dus zelf 12V accu's oid meenemen voor het laden.

Rick

Ik ga het niet redden, ik heb geen tijd gehad afgelopen week om mn heli in te vliegen. Bovendien heb ik 2 verjaardagen dus dat lijkt me belangrijker.

Ik stuur John en Raymond nog een mailtje of het volgend jaar bij mij op de club kan.

Hoi Allemaal,

Ik heb de totaal uitslag uitgerekend van alle deelnemers over heel 2006 :-)
De uitslag ligt nu ter controle bij de rest van de Dutch 3D organisatie, dus ik kan nog niet veel verklappen.

Ik kan je wel vertellen dat het nog spannend is, soms zit er maar 1% verschil in de score over het hele jaar tussen de verschillende deelnemers.

Let op, dat voor de einduitslag slechts de beste 12 van 16 vluchten tellen in de A klasse, en de beste 9 van de 12 in de B klasse (Dit staat uigelegd op de Dutch 3D site.).

De totale uitslag zal spoedig op de Dutch 3D site komen te staan.

Groeten,

John.

Hoi Allemaal,

De totale uitslag van de Dutch 3D 2006 voor zowel klasse A als klasse B is bekend en staat op de Dutch 3D site (www.Dutch3D.org).

Ik heb er ook nog wat foto's bijgezet.

Ik wil langs deze weg ook nog eens alle deelnemers bedanken, ik vond het altijd heel erg leuk en een groot succes.

Ik hoop dat jullie volgend jaar weer allemaal meedoen, plus nog een hele berg nieuwe mensen uiteraard.

Groeten,

John.

6e, mooie eindplek. Volgend jaar moet ik mn spullen maar eens in orde hebben voor een top 3 positie.

hallo, ik heb een vraagje wie kan mij helpen ?????

Mijn vader heeft een bouwpakket van de hirobo sceadu evo 50 gekocht en moet dit dus in elkaar zitten er zit aleen geen nederlandse beschrijving bij wie kan mij hierbij helpen om die te krijgen???

alvast bedankt

skywalkertje zei:
Misschien leuk om D3D hierin onder te brengen:

3DX – A New World Standard

Lijkt me goed voor de sport, een uniform kader...

Begrijp me niet verkeerd D3D is nu ook al zeer goed georganiseerd, maar zo'n internationaal format zie ik wel zitten.

De granulariteit van de resultaten mogen ze dan weer van D3D overnemen, zo'n totaalscore vind ik toch maar niets zoals bij de 3D masters.

Beste Skywalkertje,

Beter laat dan nooit, een reactie van mijn kant.

3D Masters en 3D-X is in handen van een particuliere organisatie en niet in die van de Britse BMFA.
Dit heeft tot gevolg dat de F.A.I. deze klassen waarschijnlijk nooit als officiele (wereld- of continentale) kampioenschappen zal erkennen en de Nationale Aero Clubs van de bij de F.A.I. aangesloten landen zullen dat waarschijnlijk ook nooit doen op landelijk niveau.

Groetjes,

Frits van Laar
(vz. SC RB Heli, modelvliegsport KNVvL)

Back