D3D - Dutch 3D competition......... Help !

Ik lees dat het om 0900 begint dit keer? Ik weet niet of ik 0800 ga halen (zeer waarschijnlijk niet zelfs). En aangezien het dan de eerste dag van de vakantie is bestaat er een kans op files.

Ik ga met Nando en Bas mee, maar maar de eerste trein komt pas om 6.53 aan op het station waar ze me ophalen. Vanaf daar is het ong 1.38 uur rijden...

Nog een nadeel van de trein is dat ik sochtends meestal een koffietekort heb.
02bc489b3391fbf0e754927ad6abc24c.jpg

De doelstelling voor D3D Roden word:

1. Heli heel houden
2. Boven Walter eindigen

Werk aan de winkel dus! In Belgie heb ik schijnbaar opeens een goede freestyle methode bedacht. Ook ga ik voor mn set manouvres nog hard oefenen.

Hallo Allemaal,

Even wat informatie m.b.t. tot de wedstrijd in Roden:
- De Dutch 3D wedstrijd vindt plaats op Zondag 2 september.
- De aanvangstijd is 10:00u
- De Dutch 3D A klasse zal 4 rondes vliegen.
- De Dutch 3D B klasse zal 3 rondes vliegen.

Dit alles kan omdat de FAI F3C klassen op zaterdag zal vliegen. Dit betekent dat er voor beide klasse veel meer tijd is.

Het is dan ook zo dat uiteraard iedereen op de zaterdag al welkom is. Er is dan tijd om vrij te vliegen, en in de avond zal er een BBQ zijn.

Indien je aan de BBQ wil deelnemen, dan moet je dit even doorgeven aan Wim Doornekamp (wim@flywork.nl).

Tot in Roden!

Groeten,

John.

Learn to fly RC Helicopters:
http://www.rchelicopterweb.com/

Waarschijnlijk zijn Nando Bas en ik er zaterdag vroeg al bij. Ik zit er aan te denken aan F3C mee te doen, dan word iemand anders tenminste geen laatste.

laurens zei:
De doelstelling voor D3D Roden word:
1. Heli heel houden
2. Boven Walter eindigen

Laurens, voor mij moet je minder uitkijken.
Zoals John al tegen mij zei: "Dit is de laatste keer dat je van Jimmy gewonnen hebt".
Zondag hebben we samen zijn nieuwe set figuren geoefend..................... ik wordt oud :cry:
Mijn student (Jimmy) gaat me in halen :|

Je bedoelt dat je nu nog steeds met hem aan de kabel hangt maar dat hij nu de master is en jij de student ;-)

Ja hoor, het zit weer eens tegen. Dit heb ik in modelbouw electronica gepost:
Ik ben bezig mijn nieuwe gyro af te stellen. Gister ging alles goed, maar na het laden van de ontvangeraccu vandaag krijg ik opeens geen reactie meer van de servo...

Ik heb geprobeerd:

Andere ontvangeraccu via de schakelaar, geen resultaat

Andere ontvangeraccu direct aan de ontvanger, ook geen resultaat.

Gasservo volgas zetten, servo gaat niet naar PCM hold. Module van de zender is het ook dus niet?

Alleen de staartservo probeert tegen te werken als ik het wieltje draai. Deze krijgt dus wel stroom.

Enig idee wat er aan de hand is? Het betreft een Robbe Futaba 149DP.

Oftewel WEER iets duurs wat het begeeft....

Morgen is 't zo ver!

Laatste wedstrijd van de D3D competitie en ik heb helaas geen heli klaar om mee te kunnen doen.
Wel neem ik m'n mini titan mee om tussendoor misschien nog een paar vlieg minuten te kunnen maken.

Daarnaast neem ik m'n oude heli mee om als eerst tijdens de D3D een bladstop te gaan maken!
Hoop dat ik met de primeur naar huis mag gaan! 8) Heb er vlink op geoefend!

Tot morgen!

Groet,
Tjerk ;)

Kan iemand mij het exacte adres toedoen?? Heb daar al meermalen rond lopen dwalen, maar kan het niet vinden. Als ik het juiste adres heb, dan voer ik het ff in op TomTom en ben ik er morgen ook bij.

er is geen exact adres maar als je even op de site van roden kijkt en vervolgens de landkaart in tomtom gebruikt kun je bij zonder dicht bij navigeren

het was elke keer hopen dat het droog bleef maar verdult het bleef droog tot de uitreiking.

o en de totale uitslag weet ik zo gouw niet meer maar ik weet wel dat nando 1ste was.

CommisieBOS (ipv commissieweg) te Een (of Amerika....)

Wij waren gister het veld tot ongeveer 200 meter genaderd totdat we dachten dat we verkeerd zaten en dus eerst nog een tijdje in de omgeving zijn rond gaan rijden...

Hallo allemaal,

Het seizoen zit er weer op wat betreft de wedstrijden, de laatste keer was weer erg gezellig.
Volgend jaar wordt het hoogstwaarschijnlijk ook een muziek-klasse toegevoegd, die is natuurlijk niet verplicht.
Ook wordt er volgend jaar een (weekend) wedstrijd in Belgie gehouden, daar zit ook F3C bij.
Waar en wanneer is nog niet bekend. Bij de knvvl vergadering aan het eind van het jaar zal wel meer duidelijk worden,
dat komt natuurlijk hier op het forum ook te staan.

Groeten
Nando

PS, zijn er nog filmpjes gemaakt van afgelopen keer in Roden?

Back