das mooi Sjoerd dat het zo duidelijk genoeg is.Ronald,
Hartstikke bedankt!! Nu is het helemaal duidelijk en kan ik dit principe kopieren naar mijn kraan.
natuurlijk wel fotos plaatsen van je kraan.
hoe ga jij de de mast beweegbaar maken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
das mooi Sjoerd dat het zo duidelijk genoeg is.Ronald,
Hartstikke bedankt!! Nu is het helemaal duidelijk en kan ik dit principe kopieren naar mijn kraan.
Zoals onder de foto staat de 2 draad gaten zijn M1.6Dag Roald,
Wat is de maat van de schroefjes waarmee je de N20 motortjes ergens aan bevestigt, Is Dat M1.4 of M1.6, of nog iets anders?
Oeps, sorry, ik was zo gefascineerd door de motortjes met hun vertragingsmechanisme, dat ik de tekst ertussen over het hoofd had gezien![]()
goedeavond Jan,Stilaan begint het ergens op te lijken he, ik zou die onderkant van de kraan toch eens testen misschien is hij sterk genoeg om te gebruiken, je kan er altijd messing buisjes inzetten en eventueel epoxi of stabilit laten inlopen om een soliede body te krijgen. de kraan moet ook geen Kg kunnen dragen denk ik dan, dan kan je enkel de arm van messing maken dat zet je direct een maand vooruit. Zomaar een ingeving...
Je hebt een heel eind terug euro pallets gemaakt.voor het schaal idee een euro pallet in 1/50 gemaakt van koffie roer houtjes.
Bekijk bijlage 390149 euro pallet maatBekijk bijlage 390150
Je hebt een heel eind terug euro pallets gemaakt.
Kan je eenvoudig de schaal aanpassen en ze ook 1:14 maken?
En hoe krijg je dat EUR logo er op?
Wat een mooi project is dit zeg!!
Werkt op/met 3pos schakelaar, is dus in jou geval inlieren, stil en uitlieren . Werkt met een esc beterYup dat is hem.
Die ab/ controller had ik eerder per ongeluk besteld..weet jij of iemand anders die dit leest hoe die werken?
Voor nu gaat er een esc op voor controle.
Ga alleen die 2 schetsplaten zelf maken (spiegelen), motor zit namelijk aan de verkeerde kant
das mooi Sjoerd dat het zo duidelijk genoeg is.
natuurlijk wel fotos plaatsen van je kraan.
hoe ga jij de de mast beweegbaar maken?
Mijn kraan word geheel elektrisch, 1 N20 motor voor het roteren en een N20 motor met draad om de mast omhoog te zetten.
In de mast moet nog een moer komen waar dan de draad van de motor in draait.
Onderstaand een foto van de eerste opzet.
Bekijk bijlage 403910