Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Omdat ze de koppeling niet op vooraad hadden heb ik hem gerepareerd met de gedachte "kan ik toch nog 1 minuutje varen". Dus ik ga met mijn vriend naar een groot meer in de buurt. en ben met zwembroek en al in het water gaan staan tot iets boven mijn enkels.1. heb de boot erin gezet en zag meteen dat het met die wind en golven te diep lag dus heb ik met een kleinere steen die ik mee had gevaren. 2. echter na 10 sec. merkte ik dat ik achteruit voer. dus ik ging meteen vooruit en toen besefte ik pas dat de schroef er dan af kon trillen. Toen hij alleen maar dobberde dacht ik dat de koppeling kapot was. Het was de schroef dus en na even zoeken heb ik die weer gevonden. Daarna vastgedraaid en toen ging het 1,5min. goed. Van de koppeling waren nu 2 pootjes afgebroken.3. toen ik de overige deeltjes eraf wilde halen brande ik m'n fikken. En zag dat ik de achterste 2 moeren van de motorsteun te vast heb gedraaid. het filmpje van het even varen hoop ik vanavond te uploaden.
nu nog te doen:
motorsteun goedzetten
dek waterdicht vast lijmen
alles vastzetten.
raampjes en deurtjes maken
details