De 3GX versie 3.0 en 3.1 in het kort

Kan inderdaad
. 3.0 software de-instaleren
Pc uit en wwr aan
. 2.1 erop
3gx updaten met 2.1 software
Dir, tail en throttle menu's geheel opnieuw doorlopen (bij het downgraden worden al je instellingen verwijderd)
Nieuwe instellingen save op je 3gx

Groeten
Martin

Zeker interessant voor kleine helis,
ik vlieg nog steets die 2.1 versie in mijn 700er T Rex.

groetjes van Heli-Uwe

Nog niet online, maar hier alvast de info. Lijkt een minor update. Al lijkt de link dood klik er toch maar op
Groet
Martin
3GXv3.1_en(page).jpg

Laatst bewerkt:
Die werkt wel, thanks,

toch benieuwd, hoe ze gebruikt en hoe ze werkt, prijs?

groetjes , Heli-Uwe

Is het al duidelijk wanneer ie online komt?
Ben benieuwd of ze een oplossing hebben voor de stroomvretende 3.0;)

Uwe
Is gewoon een 3gx, en die heb je. Gewoon nieuwe software erop zetten ;)
Groeten
Martin

Thanks @Martin49:
ik ga maar wachten tot die eersten getest zijn,
omdat ik tot nu toe geen probleem op de 700er heb,
ook deze niet:

Is het al duidelijk wanneer ie online komt?
Ben benieuwd of ze een oplossing hebben voor de stroomvretende 3.0;)

.. ik snap het niet, met mijn 700er vlieg ik 4 setjes lipos leeg
dat zijn zo 25 minuten, en de ontvangerlipo zit nog op 90 %

groetjes, Heli-Uwe

.. ik snap het niet, met mijn 700er vlieg ik 4 setjes lipos leeg
dat zijn zo 25 minuten, en de ontvangerlipo zit nog op 90 %

Dat zou wel kunnen Uwe maar bij de kleinere heli's word de 3GX gevoed door de ingebouwde bec in de ESC en die leveren over het algemeen te weinig Ampere's voor de 3GX V3.0
Met als gevolg dat je heli uit de lucht komt vallen.....:mad:

Dat zou wel kunnen Uwe maar bij de kleinere heli's word de 3GX gevoed door de ingebouwde bec in de ESC en die leveren over het algemeen te weinig Ampere's voor de 3GX V3.0
Met als gevolg dat je heli uit de lucht komt vallen.....:mad:

Oohhhh, nou snap ik het,

ik heb natuurlijk een 2650 mAh 2s lipo voor de servos ...
ja dat is maar zo bij de kleine heli's, gewicht sparen ..

groetjes en suc6, Heli-Uwe

Hij staat al online, maar verborgen. Kan ook een testversie zijn. Ik weet waar die staat, maar ga die niet gebruiken omdat ik geen problemen wil. Even afwachten dus. Volgens mij hebben ze niets aan het stroomvreten kunnen doen. Wat ik hoorde is dat alle settings hetzelfde zijn. De staart schijnt (nog) beter te zijn in deze versie. Ook schijn je de gehele setup niet opnieuw te hoeven uitvoeren, maar dat ga ik zeker niet aanbevelen. Veiligheid voor alles, dus DIR, TAIL en THROTTLE setup even opnieuw uitvoeren.
Groeten
Martin

Ik ga binnenkort mijn 250 ombouwen naar FBL met een 3GX versie 3.0.
Op mijn 450 heb ik ook een 3GX, versie 2.1 en die wil ik eigenlijk gewoon laten zoals ie is.
Kan ik op de PC twee versies van de software installeren. Ik heb begrepen dat de 3.0 versie iets uitgebreider is dan de 2.1 versie.
Ik heb zelf zitten denken om de 3.0 versie in een andere installatiefolder te laten installeren zodat je eigenlijk twee aparte 'instances' van de software hebt. Afhankelijk van of ik de 250 of 450 koppel start ik de juiste versie op. Ik weet alleen niet of dat ook kan.

Willem.

Ik ga binnenkort mijn 250 ombouwen naar FBL met een 3GX versie 3.0.
Op mijn 450 heb ik ook een 3GX, versie 2.1 en die wil ik eigenlijk gewoon laten zoals ie is.
Kan ik op de PC twee versies van de software installeren. Ik heb begrepen dat de 3.0 versie iets uitgebreider is dan de 2.1 versie.
Ik heb zelf zitten denken om de 3.0 versie in een andere installatiefolder te laten installeren zodat je eigenlijk twee aparte 'instances' van de software hebt. Afhankelijk van of ik de 250 of 450 koppel start ik de juiste versie op. Ik weet alleen niet of dat ook kan.

Willem.

Willem
2 versies tegelijkertijd kan niet. Eerst huidige versie op de pc deinstaleren en dan de nieuwe erop.
Groet
Martin

Ik kon gewoon de instellingen aanpassen met de 3.0 versie gekoppeld aan de 2.1 3Gx. Maar ben direct doorgegaan met updaten. Wat betreft de interface is er niet zoveel veranderd.

Ik vind het verschil tussen versie 2.1 en 3.0 echt een wereld van verschil op mijn 450pro. Hij voelt zoveel meer locked in.
Ik zal de 3gx binnenkort upgraden naar 3.1 .
Ik ben benieuwd!
Ik zou eigenlijk altijd updaten naar de nieuwste versie, het zou toch altijd een verbetering moeten zijn.
Het lastigste is dat je weer de setup moet doorlopen maar zoveel tijd kost dat niet.
Gr wax

Back