De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie was er begonnen over een ontgips-afdeling? Ikke nie(t). Volgens mij was dat Brutus en dat zal dus wel weer volkomen nodeloos zijn geweest.
Ook ben ik niet begonnen over IN of OP het ziekenhuis. Dat was jijzelf!
Mag ik me er dan misschien ook even tegenaan bemoeien? En ja, ik ben begonnen met het woordje "als". So what?

Maarre, of het nu een afdeling of een ruimte is, je komt er IN en niet er OP en dat was de kern van mijn betoog.

Overigens heb ik gips- en ontgips-ervaring genoeg, daar heb ik Niek nooit voor nodig gehad. Je hoeft mij dus niets wijs te maken over de plek in een ziekenhuis waar de gipsers en ontgipsers zich ophouden, hoe je daar binnenkomt en met een beetje mazzel ook weer naar buiten gaat. Als je ziet hoe ze zo'n cirkelzaag-gevalletje hanteren vrees je namelijk het ergste.

Uiteraard kom je als regel niet in een rolstoel binnen, maar op krukken. Je hebt dan namelijk al lang loopgips. Vooropgesteld natuurlijk, dat het gips om één van je benen zit. Als allebei je benen in het gips zitten ben je wel heeeel erg onvoorzichtig geweest en word je binnengerold OP een ziekenhuisbed. Als het gips elders zit moet je je natuurlijk niet aanstellen en kun je gewoon lopen.

Werdt mijn hulp ingeroepen?

Nou,.. niet bewust.
Maar we hebben hier zo'n 15m3 "doorgeschoten gras" (lees boomstammetjes) liggen; wat op ca 30cm lengte dient te worden gezaagd en gekloofd.
En na het kloven, keurig in ventilerende rijen dient te worden gestapeld onder een hooiberg.
Dus.... mocht het zinvol zijn jouw hulp in te roepen, dan bij deze.

Eeeuh, jij werkt in een ziekenhuis, hè Niek? Mogen wij weten welk ziekenhuis dat is?

Als er in een ziekenhuis een dergelijke mentaliteit heerst, weet je dat je daar vanzelfsprekend niet moet zijn. Gegarandeerd, dat de kelder daar altijd helemaal vol ligt.

oepsie :)

Over een brandje in een knvvl draad, waarom zijn er geen andere vrouwelijke bijdragen hier op den Berg, behalve van 1 meneer, schuilend achter de naam van een duif?

Laatst bewerkt:
We gingen meer uit van het in het gips vliegen, uhh landen door een kamikaze aap.
Die hulp kunnen we wel missen.

Ik kon het toch weer niet laten. Zelf initiatief wordt niet geheel gewaardeerd maar iemand moet het doen.

De grasmaaier maar even gepakt en heb de gehele Berg gemaaid. Uiteraard de prive plantjes, kruiden en andere groen netjes laten staan.
r4b007539_426x288.jpg

De Berg ligt er weer netjes bij.
Logarska-valley-slovenia.jpg

Ja, erg leuk allemaal, maar hier kijken we dus alleen naar de zuid-west kant van de berg. De eigenaar van het rustoord voor overspannen modelbouwers aan de noord-oost kant, belde net met de vraag wanneer je het maaiafval komt opruimen...

B2aFk3ZCMAAjnRg.jpg:large

Laatst bewerkt:
Laat die overspannen modelbouwers dat zelf doen, dan kunnen zij hun hoofden leegmaken/scheppen van al hun frustraties. Keurig werk Burpmans :thumbsup:

Buiten dat heren, vriend MP kijkt wel naar de verkeerde berg. Ik heb de Berg gemaaid. Maaien op andere bergen laat ik over aan overspannen modelbouwers.

Buiten dat heren, vriend MP kijkt wel naar de verkeerde berg. Ik heb de Berg gemaaid. Maaien op andere bergen laat ik over aan overspannen modelbouwers.

En sinds wanneer is de Logarska Dalina, oftewel de Logar vallei in Slovenië dan de Berg? Wie had er dus naar de verkeerde berg gekeken? Wie heeft er dus dringend een brilletje nodig? NOUNOUNOU, NOU?

Zojuist een bedankkaartje binnengekregen van het VVV van Slovenië, dat hun landschapspark is gemaaid. Dat is leuk.........

......en een factuur van het grasmaaier-verhuurbedrijf voor een compleet vernielde maaier. Dat is niet leuk...... :

RUMrumfire2SAP051913-600x380.jpg

Volgens de verhuurder hadden ze er niet alleen zo'n 25 km² gras mee gemaaid, maar er ook 15 m³ boomstammetjes mee gezaagd op een lengte van 30 cm en daarvoor is zo'n ding niet bedoeld.

Burpmans, als je het even had gevraagd, had iedereen je kunnen voorspellen, dat dat mis zou gaan.

Overigens krijgen we ook nog uit Slovenië de vraag of wij hun Tibetaanse yaks willen overnemen. Die waren ze van plan uit te zetten IN de Logarska Dalina OP het wat langer wordende gras, maar dat is nu blijkbaar niet meer nodig.

......en een factuur van het grasmaaier-verhuurbedrijf voor een compleet vernielde maaier. Dat is niet leuk...... :
...
Volgens de verhuurder hadden ze er niet alleen zo'n 25 km² gras mee gemaaid, maar er ook 15 m³ boomstammetjes mee gezaagd op een lengte van 30 cm en daarvoor is zo'n ding niet bedoeld.
...

Ja, pech voor hullie.
Daarover staat helemaal niets in de handleiding van het verhuurbedrijf.

Ik heb wel een klacht. Met bijbehorende rekening.
Die stammetjes van 30cm lengte is 30mm geworden.
Wat moet ik daar nu mee?
Onze kachel is geen sjoelbak.

Tja, daarvoor moet je bij Burpmans zijn. Die is weer eens een beetje heel erg verkeerd bezig geweest, zoals gewoonlijk. Druk maar even op dit knoppie:
report.gif
, dan komt-ie vanzelf.

Zo voorspelbaar, zo jammer..... Burpmans nog niet gezien hoor!

Wordt wel een zootje op de Berg, zonder de beveiliging, straks een kudde yaks rond mijn Ger, dat is wel passend bij dit type tent, maar voor de Berg toch net ff teveel. Wie gaat die beesten verzorgen? Anders wordt het een flinke BBQ.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back