De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het moge duidelijk zijn; Corrien ziet (of eigenlijk tegenwoordig ook al niet eens meer, c.q. te laat) ze vliegen.
Dat hij dan apen ziet (of zag) vliegen is natuurlijk heel erg verontrustend.
Niet zo zeer voor ons, maar zeker wel voor hem.
Genezing is dus duidelijk niet meer een optie, maar toch veel sterkte toegewenst.

Nou Niek, behalve Brutus begrijpt iedereen wel wat de bedoeling was van dat racket, dus dan ga ik dat hier niet vertellen.

Enne, mijnheer Lokhorst:

Aan het eind van het filmpje gaat-ie vermoedelijk 'landen'. Dat is er dus gauw uitgeknipt! Need I say more?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet zeggen keurig gevlogen, voor een aap.

Bij de laatste bocht boven in de zaal kon je duidelijk zien (en dus aankomen) dat het toestel overtrok.
Dat kun je een aap niet kwalijk nemen toch?

De neerwaartse baan lijkt me toch ook wel voorspelbaar. Burp?
Tenzij de gedachten in >6 hemelen zijn en/of anders beneveld :proost:

Toch wel jammer, nou wordt Niek vergeleken met een aap en hij had het al zo zwaar met Jan die achter hem gaat staan (Brutus kent de gevolgen). Dan ga je schichtig achterom kijken, wat de besturing van wat dan ook niet beter maakt. Mocht de aap uit die richting onbedoeld komen zie je 'm wel aankomen, dat dan weer wel.

Nou Niek, behalve Brutus begrijpt iedereen wel wat de bedoeling was van dat racket, dus dan ga ik dat hier niet vertellen.

En waarom zou ik dat niet begrijpen? Leg mij dat dan eens uit?
Volgens mij schaam je je er zelf voor wat je met dat racket van plan was, en durf je dat helemaal niet te vertellen.... (trefwoorden: kutsmoes, flauw)

Groet, Bert

Toch wel jammer, nou wordt Niek vergeleken met een aap en hij had het al zo zwaar met Jan die achter hem gaat staan (Brutus kent de gevolgen). Dan ga je schichtig achterom kijken, wat de besturing van wat dan ook niet beter maakt.

Helemaal als Jan achter je gaat staan met een stevig tennisracket...

Groet, Bert

Een tennisracket is geen deegroller he!

Hoewel; er was zo'n broodtenniser die er aardig mee wist te hakken.
Iets van de bal was in, of juist uit.
Ik weet het niet meer. Er was een liedje over.

Een tennisracket is geen deegroller he!

Fifty shades of Jan....!

...keldertje onder de wok-inn.... HH in de boeien (haar eigen)... tennisracket....?

Gruwel.... netvlies (kegeltjes en staafjes) volledig naar de je weet wel.

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen keurig gevlogen, voor een aap.

Bij de laatste bocht boven in de zaal kon je duidelijk zien (en dus aankomen) dat het toestel overtrok.
Dat kun je een aap niet kwalijk nemen toch?

De neerwaartse baan lijkt me toch ook wel voorspelbaar. Burp?
Tenzij de gedachten in >6 hemelen zijn en/of anders beneveld :proost:

Die was te makkelijk. Dat mag geen voorspellen meer heten :)

Die was te makkelijk. Dat mag geen voorspellen meer heten :)

Wat een pretenties :confused:
Gezien de bewezen kwaliteiten wilde ik de lat niet al te hoog leggen, maar laat je door mij niet afremmen.

Wat zijn de vooruitzichten die wij niet zien aankomen?

Het gaat er niet altijd om wat voorspelt wordt. Je hoeft dat ook niet op elk moment te weten. Sterker nog, ik ben van mening dat het niet goed is als je alles vooraf weet. De spanning van het leven wordt je dan ontnomen. Dat wil ik je niet aandoen.

En dan nog, dan doe ik een voorspelling die je niet aan ziet komen en wat schiet je daar dan mee op? Niks, nada, noppes.

Wat ik je wel kan voorspellen dat de rotzooi op de Berg steeds grotere vormen aan gaat nemen. Kijk daar heb je wel wat aan. Nu heb je de tijd om correctieve acties te ondernemen.

Nou, genoeg gelnld, (trefwoorden: nek lullen)

Hoe gaat het eigenlijk met het (stoppen?) met roken Bert?
Laatst leek je er nog niet helemaal vanaf te zijn.

Vape-Clouds-638x400.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back