Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.....
Groeten vanuit het zwembad!
Dat weet je dus niet.Je zal wel weer op de verkeerde berg...
Hoe gaat het eigenlijk met het (stoppen?) met roken Bert?
Laatst leek je er nog niet helemaal vanaf te zijn.
![]()
Ik zal morgen wel even een paar rondjes gaan rijden.
Dat schiet lekker op Bert. Je hebt jezelf dus voor niks lopen pesten. Had jij laatst niet wat trefwoorden gepost met daarin o.a. het woord ruggegraat?
Ja hoor, daar hebben we hier alweer zo'n grasmaai-freak! Wat is het toch, dat al die midlife-crisis-figuren zo graag gras willen maaien?
Nou, als je zo graag een paar rondjes met die machine wil doen, doe je je best maar. Zolang je maar blijft waar 't ie nu staat. Uiteraard is dat geen Queens gras, waar 't ie op staat (da's veel groener) en zelfs Stevie Wonder kan zien, dat er in verste verte geen berg te bekennen is, laat staan de Berg. Wat ons betreft kun je dus geen kwaad met dat geval.
Wij gebruiken hier al weet-ik-niet-hoe-lang al van dit soort maaiers, allemaal uitgerust met een GoPro HD HERO3+ Black Edition Music. Ze spelen allemaal (met een bescheiden volume) een ander grasmaai-liedje, zodat de argeloze beoefenaars van de langs-lauf-sport (waarvan Roel de regels al een aardig aantal bladzijden terug heeft beschreven) niet zullen schrikken.
![]()
In de video-kamer van de MBFB-plantsoenendienst kun je zien waar ze zich allemaal bevinden. Hier bijvoorbeeld het beeld van maaier 33 (op 23 juli 2014 van 13.00 - 14.30 uur). Volgens de waarnemer had-ie storing, waardoor 't ie even op dezelfde plek bleef maaien:
![]()
Dat schiet lekker op Bert. Je hebt jezelf dus voor niks lopen pesten. Had jij laatst niet wat trefwoorden gepost met daarin o.a. het woord ruggegraat?
Nu ben ik toch heel erg benieuwd waarom je dan de post van Jan aan het quoten bent? Tenzij de body van de grasmaaiers gemaakt is van yakkenleder, in dat geval heb ik niks gezegd.
Als je over "vorige" spreekt, is er dus ook een "volgende". Wanneer gaan we dat meemaken?... Mijn vorige sigaret is inmiddels ruim 3 jaar geleden, 24 dec 2011.
Da's niet zo moeilijk. Je conditie was gewoon prut. Naadje. Waardeloos.Niet alleen mijn conditie is 100 keer beter nu...
Aha! Heeft je echtgenote nu eindelijk die kookcursus gevolgd? Of hebben jullie de voordelen van het fenomeen "afwassen" ontdekt?...het eten smaakt me veel beter...
Roel, ten eerste bladiebladiebla...
.....blabla.....en als het gras niet goed gemaaid is wie krijgt er dan de schuld? 3 werf schande! Het BERG-beheer , management wil ik het niet eens noemen, laat duidelijk weer steken vallen.
Overigens is het "IN het ziekenhuis, OP de ontgipsing-afdeling".
Dat mag wellicht dan zo zijn, maar dan ben je dus niet IN het ziekenhuis.Als de ontgips-afdeling op de bovenste verdieping is gesitueerd en je bevindt je OP de ontgips-afdeling, waar bevind je je dan, mijnheer van Essen?
Juistem, toch wel degelijk OP het ziekenhuis en misschien wel OP het heli platform.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden... Trefwoorden: schoen - passen - aantrekkenCorrien zei:Dus graag een beetje opletten als je iemand denkt te verbeteren.
Enne stel, als daar net toevallig een heli aan het landen is, waar bevind je je dan - pak 'm beet - een uurtje later?
Juistem IN de kelder van het ziekenhuis, want daar bevindt zich het mortuarium.
Nou, dat zou wel eens tegen kunnen vallen... Met al die wintersporten van jou, gecombineerd met aprés-ski... Need I say more?Ho, wacht even. Voordat je té spitsvondig gaat doen: het ging hier niet over mij, hè! Sowieso kom ik nooit IN een ontgips-afdeling en al helemaal niet er OP.