De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
image.jpeg

Tada..!

Toegegeven, het is wel een kwestie van lef hebben om zo veel gore plaatjes te uploaden. Gatverdegatver, wat een oer-smerig kleurtje. Dat kan trouwens niet vaak genoeg worden gezegd.

Speciaal voor roel:

Dank! Nu zijn er lieden hier op de Berg die van zichzelf al vrij snel "blauw" zijn (Ken je het gezegde: "Zo blauw als een aap!"?) maar dit is, denk ik, zelfs Puf iets teveel.
Weet je wel hoeveel Whisk(e)y het kost om zo'n post geestelijk te verwerken? Da's minimaal de dagomzet van de slijterij. Resultaat: de rest heeft niets.

Dank je wel...

Ik kan het nog best iets blauwer maken voor de liefhebbers. Eerst even druk geweest met YouTube en vimeo linkjes herstellen. Foto's ben ik mee bezig dus even weinig tijd in op te ruimen op de Berg. Gelieve er dus geen zooitje van te maken aub

Ik ben me zeer bewust van het democratisch gehalte van het MBF, dus ja, ik weet waarop ik kan rekenen.

Willen beide heren zich s.v.p. zo snel mogelijk melden bij de MBFB-Zoo? Er wordt dan een korte demonstratie 'van de leg zijn' gegeven door zo'n rhinokip van Duke Puff.

Gelieve er geen zooitje van te maken??? Is er dan ooit een keer door Burpmans opgeruimd dan? Niet dat we dat willen, maar we doen zo ons best, soms op twee bergen tegelijk.

De rhinokip is van de leg ja, de rhinohaan is verbannen, weet je wat voor ellende dat is? twee ton kraaiend vermogen dat in de ochtend de pik op iedereen heeft? Nou nou?

Bovendien de eekhator had twee weken wat te vreten en knaagde dus niet aan wat anders.

Blij toe, dat dat beest weg is. Dat kukele was al niet te harden, maar bij dat kuuuuuuuuuu knapte de grote ruit van mijn kantoor en gingen de rookmelders af.

Wacht even, dat zouden we voor onszelf houden. Bovendien hebben we afgesproken Burpmans overal de schuld van te geven, dus ook daarvan.

Wat wil je nou? Kukelekuuuuuu is net weggejaagd, begin jij meteen "toc toc toc"....
Dan komt die "Kuuuuu" vrij snel weer terug, want die lust wel een jong tocje.

En als ik zo vrij mag zijn: Ik ben niet zo van de "Nice guys".
Heb ze hier dan ook slechts zelden aangetroffen. Kan je aardig mee kletsen over modelbouw en zo, maar als e het hebt over de diepere dingen des levens, zoals de diverse soorten thee, haken ze heel snel af onder het slaken van de meest vreemde verwensingen.
En dat terwijl thee toch best een aangenaam drankje is met licht medicinale werking.
Heb je bijvoorbeeld weer te kwistig sambal op je bammetje met pindakaas gesmeerd, en begint je tong op de Vesuvius te lijken: een kopje warme, niet hete, maar zoete thee doet wonderen. Werkt ook als de Wokchinees-van-dienst in de Wok-Inn iets te scheutig is met de Tipan-saus.
En als je modelbouwer bent van pantservoertuigen, kun je thee ook prima gebruiken om deze voertuigen te voorzien van 1:35 camouflagenetten. Zodra je een aantal gebruikte theezakjes bij elkaar gespaard hebt, de stukkies theeblaadjes eruit halen, laten drogen, en met verdunde witte houtlijm op je modellen plakken. Uiteraard wel voorafgegaan door diepgaande research. Waarin je dan "diep moet gaan" laat ik gaarne aan de (vunzige) verbeelding van bovengenoemde "Nice guys" over.
(Zo. Het was ff l*llen, maar uiteindelijk kom je weer op het oorspronkelijke onderwerp terug...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back