Maakt niet uit, wanneer? Waar? Hoe laat?
Komende zaterdag.
Eck en Wiel; dat ligt redelijk centraal.
Niet te gek laat. 18.00h verzamelen voor de inleidende borrel (je hebt vast nog wel iets achter de hand) en om 19.00h aan tafel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maakt niet uit, wanneer? Waar? Hoe laat?
Komende zaterdag.
Niet te gek laat. 18.00h verzamelen voor de inleidende borrel (je hebt vast nog wel iets achter de hand) en om 19.00h aan tafel.
Wat niet is kan nog komen.....Zolang jullie dat nog niet weten, hoeft mijn meissie geen pannen op het vuur te zetten...
En anders ook niet...
Jan, ik denk dat we de andere lieden wat in verlegenheid hebben gebracht met dit voorstel.
Iedereen is ineens onzichtbaar.
Zouden ze weer gezellig achter Brutus zijn gaan staan?
"Achter de hand" is in dezen een uiterst foutieve opmerking.Komende zaterdag.
Wacheffe... Zie ik nou dat meneer Puf even de hele handel uit handen geeft aan de plaatselijke horeca-chinees zodat 'ie zelf niet hoeft af te wassen?Zou kunnen, dan pontje naar Elst zit een mega wok toko, onbeperkte vreetschuur, erg druk maar wel binnen te houden. Een tafel 4 zullen ze wel hebben denk ik.
We hebben Een Gollum op de Berg.... Klein gedrongen mannetje dat angstig achterom kijkt!
Wacheffe... Zie ik nou dat meneer Puf even de hele handel uit handen geeft aan de plaatselijke horeca-chinees zodat 'ie zelf niet hoeft af te wassen?
Wat een zwaktebod zeg... En vergeleken met onze eigen Wok Inn is dat natuurlijk niet te knagen... Een Wok-Chinees in Elst (Utr)...:showass:
Wat schaften ze daar? Suzi Wan uit blik?
(...)Brutus; die niet breedgeschouderd is en ook nog angstvallig om zich heen kijkt....
Persoonlijk had/heb ik een ander plaatje voor ogen bij (...)Brutus.
Zo'n openbaring had natuurlijk ook gewoon wat meer privé gekund.
Deze bedoel je?
![]()
Jammer, jammer, jammer dit.
Ik bedoel: ik sta ongaarne achter Bert, maar als 't nodig is, is 't nodig...
Als ik mod geweest was, had je minimaal 1 strafpunt gehad.
Je kunt het weer allemaal goedmaken door zaterdag zélf te koken!
Je kunt het weer allemaal goedmaken door zaterdag zélf te koken!
... helemaal in m'n alleentje moet doen.
Met je vrienden dus?
Balen dat het morgen maandag is?
Met je vrienden dus?
Oh ja? Niks van gemerkt. Hebben wij al een functionerings- en/of beoordelingsgesprek gevoerd? Nee hé? Dacht ik al. Dan kun je dus absoluut niet in het wilde weg gaan bewegen dat ik "flink verkeerd bezig ben." Slaat nergens op, is totaal niet van enige rechtspositionele onderbouwing voorzien. Kortom: los zand.Dhr. van Essen is flink verkeerd bezig, hè?
Wat ik met Martin aan tafel 4 doe in onze eigen tijd is onze zaak. Daar mag je best een mening over hebben, zolang je 'm voor je houdt.Eerst met Burpmans de hele nacht doorhalen aan tafel 4 en nu weer deze suggestieve opmerking. Staat mijn bureaustoel nu opeens wat lager op z'n poot of verbeeld ik mij dat?
"Naaste medewerker"? "Rechterhand"? Weinig van gemerkt. Het is de laatste tijd alleen maar vitten en afpl*ssen geblazen. Tijd om eens een tegengeluid te laten horen.En dat als naaste medewerker van de MBFB-beheerder. Wat zeg ik? Als z'n rechterhand. Fijn, dat ik zo kan bouwen op mijn hoofd MBFB-beveiliging.