hobbyist
Forum veteraan
En dan nemen wij, of schrijf ik in een ietsiepietsie te veel meervoud? Een watervliegtuig / annex toekomstige duikboot mee.Kunnen een paar lieden hier gelijk hun bootje uitlaten in de ringvaart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En dan nemen wij, of schrijf ik in een ietsiepietsie te veel meervoud? Een watervliegtuig / annex toekomstige duikboot mee.Kunnen een paar lieden hier gelijk hun bootje uitlaten in de ringvaart.
Ik train inmiddels adelaars, watervliegtuig moet ook lukken, andere zoemzooi is al geen uitdaging meer.....
Een lipo lading ADHD staan te doen met daarna uren piepschuim lijmen, echt nie. Een klassiek houtmodel bouwen lijkt me leuk, het na 10 minuten in de kachel proppen is zonde.
Zijn dat de afgekorte namen van de programmeurs van dat open source dingetje?Ele, Thr, Rud en Ail
Het zal Puffmans drank voorraad goed doen.net als ieder ander, EERST kunnen leren vliegen
Je zou ook gewoon, net als ieder ander, EERST kunnen leren vliegen.... dan valt dat best mee hoor....
Ja en om te leren moet je dus piepschuim kunnen plakken..... En heel veel geld investeren in secondenlijm......
Nou nee hoor. Je moet er ook enige rudimentaire aanleg voor hebben en als dat niet aanwezig is kan een instructeur er nog zo veel energie in steken, maar uiteindelijk geeft-ie het op. Daarna oogst(en) het(de) modelletje(s) steeds meer plakband en secondenlijm. Morgen ga ik m'n Xtwin en coaxiaal heli'tjes weggooien bij de mileustraat, samen met een heleboel andere teleurstellingen en daarmee sluit ik m'n 'actieve modelvliegcarriere' af en sluit ik me aan bij de grote groep deskundigen, die precies weten hoe anderen moeten vliegen met hun modelletjes.
Ja en om te leren moet je dus piepschuim kunnen plakken..... En heel veel geld investeren in secondenlijm......
Moet je lid worden van een club, vaste tijden, hond niet mee kunnen nemen en een groepje wat loopt te lachen en zichzelf geweldig vinden...... Dachetnie! Bovendien met woordenboek en zender tegelijk werken lijkt me lastig... En als ze allemaal zoveel l*llen wordt het er niet beter op. Nee niet voor mij, ik blij lekker varen.
Morgen ga ik m'n Xtwin en coaxiaal heli'tjes weggooien bij de mileustraat, samen met een heleboel andere teleurstellingen en daarmee sluit ik m'n 'actieve modelvliegcarriere' af en sluit ik me aan bij de grote groep deskundigen, die precies weten hoe anderen moeten vliegen met hun modelletjes.
Ik train inmiddels adelaars, watervliegtuig moet ook lukken
Nee.Ah, wordt mijn deskundigheid gevraagd inzake vliegen met piep en andere contrapties bevattende een oerwoud bewoner?