Je vergeet voor het gemak die sprookjesfiguren met sinterklaasmutsen die iets met worsten en gaatjes doen voor de hobby.Blijven barbaren met wiet, popcorn en oh ja worstenbroodjes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je vergeet voor het gemak die sprookjesfiguren met sinterklaasmutsen die iets met worsten en gaatjes doen voor de hobby.Blijven barbaren met wiet, popcorn en oh ja worstenbroodjes.
Je vergeet voor het gemak die sprookjesfiguren met sinterklaasmutsen die iets met worsten en gaatjes doen voor de hobby.
Ik zou niet weten, maar blijkbaar heb jij daar ervaring mee. Hoe is dat?Het ergste is als je barbaarse ringstaartmaki's tegenkomt, maar dat geheel terzijde.
Met beide ervaring, de combi nog niet, dat wou ik zou houden.Ik zou niet weten, maar blijkbaar heb jij daar ervaring mee. Hoe is dat?
Haha
Een "voorval" waar nog verder niemand iets van weet?
..... de combi nog niet...
Sterk spul hé....Normaliter vrees ik enkel het beeld wat ik mijzelf voorhoud.
Waarschijnlijk in deze ook. Maar,.... dan toch.
Eén enkele Hunneby kan ik wel hebben.
Maar wat; als ze weer eens bedenken dat ze mogelijk samen zijn?
Is er dan werkelijk verder niemand bereid?
.
Sjonge jonge jonge... allemaal zeker geboren in de stad/regio/provincie waar je nu leeft...
"roots" enzo... hahahahaha, wat een farce...
Omdat een onverlaat als Roy Donders uit Brabant komt is blijkbaar ineens heel Brabant ***.
Pffff,... nee, jullie provincies zijn natuurlijk wars van bekende Nederlanders die zichzelf te kijk zetten...
Het feit alleen al dat JULLIE er wonen zegt mij meer dan genoeg...
Geef mij maar Brabant!!!
En ja,.. volgens mij mag ik dat zeggen...
Ik ben geboren in Grave (Brabant), maar heb verder ook gewoond in De Meern (Utrecht), Culemborg (Gelderland), Heerhugowaard (Noord Holland), Breda, Eindhoven, Waalre en Helmond (Brabant)...
Maar geen provincie zo fijn, gezellig en vriendelijk als Brabant!!
.
.
Ik ben geboren in Grave (Brabant), maar heb verder ook gewoond in De Meern (Utrecht), Culemborg (Gelderland), Heerhugowaard (Noord Holland), Breda, Eindhoven, Waalre en Helmond (Brabant)....
Het spreekwoord is ook niet voor niets "oost west thuis best". Dus niet noord en ook niet zuid.
Kamper ?
Thee drinkende ringstaartmaki?
Dat lees ik precies andersom.
Je hebt Oost en West, maar thuis is het best...
Dat is dus Zuid of Noord!
.
Het is een verkeerde stelling, dat je te ver naar het zuiden zit, de rivier ligt 50 meter te ver naar het noorden, nu is dat wel aan te passen.Ik zit zelf net 50 meter te ver zuid en het verschil is enorm, sinds ik er ben en ik ben bescheiden is het gemiddelde iq verdubbeld.
En wat betreft het IQ, dat was daar al nul, dus wat je daar aan verdubbeling aan bij hebt gedragen kan ook niet echt veel zijn.
En het blijft Gelderland met thee mutsen.Kun je nagaan, dit is nog Gelderland, een paar kilometer en nog een rivier verder is het helemaal rimboe.