De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vergeet voor het gemak die sprookjesfiguren met sinterklaasmutsen die iets met worsten en gaatjes doen voor de hobby.

Ja, maar díé komen niet per sé uit Brabant.... Roy Donders wel.... (en nee, ik wil niet weten wat die voor de hobby doet met een worstenbroodje, en ja, laat hem er alsjeblieft blijven....)

.
Sjonge jonge jonge... allemaal zeker geboren in de stad/regio/provincie waar je nu leeft...
"roots" enzo... hahahahaha, wat een farce...

Omdat een onverlaat als Roy Donders uit Brabant komt is blijkbaar ineens heel Brabant ***.
Pffff,... nee, jullie provincies zijn natuurlijk wars van bekende Nederlanders die zichzelf te kijk zetten...

Het feit alleen al dat JULLIE er wonen zegt mij meer dan genoeg...
Geef mij maar Brabant!!! :thumbsup:

En ja,.. volgens mij mag ik dat zeggen...
Ik ben geboren in Grave (Brabant), maar heb verder ook gewoond in De Meern (Utrecht), Culemborg (Gelderland), Heerhugowaard (Noord Holland), Breda, Eindhoven, Waalre en Helmond (Brabant)...
Maar geen provincie zo fijn, gezellig en vriendelijk als Brabant!! :beer:

afbeelding-2.png

.

Laatst bewerkt:
..... de combi nog niet...

Normaliter vrees ik enkel het beeld wat ik mijzelf voorhoud.
Waarschijnlijk in deze ook. Maar,.... dan toch.

Eén enkele Hunneby kan ik wel hebben.
Maar wat; als ze weer eens bedenken dat ze mogelijk samen zijn?
Is er dan werkelijk verder niemand bereid?

Normaliter vrees ik enkel het beeld wat ik mijzelf voorhoud.
Waarschijnlijk in deze ook. Maar,.... dan toch.

Eén enkele Hunneby kan ik wel hebben.
Maar wat; als ze weer eens bedenken dat ze mogelijk samen zijn?
Is er dan werkelijk verder niemand bereid?
Sterk spul hé....

.
Sjonge jonge jonge... allemaal zeker geboren in de stad/regio/provincie waar je nu leeft...
"roots" enzo... hahahahaha, wat een farce...

Omdat een onverlaat als Roy Donders uit Brabant komt is blijkbaar ineens heel Brabant ***.
Pffff,... nee, jullie provincies zijn natuurlijk wars van bekende Nederlanders die zichzelf te kijk zetten...

Het feit alleen al dat JULLIE er wonen zegt mij meer dan genoeg...
Geef mij maar Brabant!!! :thumbsup:

En ja,.. volgens mij mag ik dat zeggen...
Ik ben geboren in Grave (Brabant), maar heb verder ook gewoond in De Meern (Utrecht), Culemborg (Gelderland), Heerhugowaard (Noord Holland), Breda, Eindhoven, Waalre en Helmond (Brabant)...
Maar geen provincie zo fijn, gezellig en vriendelijk als Brabant!! :beer:

.

Nee hé, niet nog één.... Er is niks mis met Brabant zelf... in theorie....

Het ligt wel dicht bij België, is een excuus, een slecht excuus, maar dat terzijde. Wat de Friezen betreft, die moeten echt iets creatiefs verzinnen, maar ja dat versta je dan weer niet. Vanaf het midden gezien, zodra je een rivier overgaat ben je de klos, hier en daar nog een grote missiepost maar daarna......

Het spreekwoord is ook niet voor niets "oost west thuis best". Dus niet noord en ook niet zuid. Overigens ligt Brabant in België en hebben ze de Nederlandse dependance voor het gemak maar Noord-Brabant genoemd. Wat ze met Zuid-Brabant hebben gedaan is een raadsel, maar dat is natuurlijk het geval met de meeste Belgische activiteiten.

Dat lees ik precies andersom.
Je hebt Oost en West, maar thuis is het best...
Dat is dus Zuid of Noord!
.

Laten we het in het midden houden........

Ik zit zelf net 50 meter te ver zuid en het verschil is enorm, sinds ik er ben en ik ben bescheiden is het gemiddelde iq verdubbeld.

Ik zit zelf net 50 meter te ver zuid en het verschil is enorm, sinds ik er ben en ik ben bescheiden is het gemiddelde iq verdubbeld.
Het is een verkeerde stelling, dat je te ver naar het zuiden zit, de rivier ligt 50 meter te ver naar het noorden, nu is dat wel aan te passen.
Maar ik verwacht dat de mede bewoners er niet op zitten te wachten dat de rivier achter de dijk langs komt klotsen.

En wat betreft het IQ, dat was daar al nul, dus wat je daar aan verdubbeling aan bij hebt gedragen kan ook niet echt veel zijn.

En wat betreft het IQ, dat was daar al nul, dus wat je daar aan verdubbeling aan bij hebt gedragen kan ook niet echt veel zijn.

Kun je nagaan, dit is nog Gelderland, een paar kilometer en nog een rivier verder is het helemaal rimboe.

Kun je nagaan, dit is nog Gelderland, een paar kilometer en nog een rivier verder is het helemaal rimboe.
En het blijft Gelderland met thee mutsen.
Om echt in de Brabantse binnenlanden te komen heb je iets meer kennis nodig van de geografische ligging en de rivieren.
Ach, het zij je vergeven iemand met een IQ van een vallende druppel regen, daar is nu eenmaal niet veel zinnigs van te verwachten.

Yep, survival pakket, gps navigatie en een paar postduiven heb je wel nodig om de barbaarse binnenlanden van Noord Brabant in te gaan.
En meer geografische kennis, dan niet te ver naar het zuiden gaan is voldoende, als je dat al zou willen. Dat men de 7 provincien van toen heeft uitgebreid is niet echt verstandig geweest, maar dat terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back