De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is trouwens misschien een gepaste tent voor op Oanes:

giant-anus-2.jpg

Beste Herr Puff,

Was er niet onlangs de stille wens om zelf eens met een model te kunnen gaan vliegen?
Of ga je die uitspraak nu ontkennen?

Beste Herr Puff,

Was er niet onlangs de stille wens om zelf eens met een model te kunnen gaan vliegen?
Of ga je die uitspraak nu ontkennen?
Och als de kans zich voor doet, zeg ik geen nee, maar bootjes blijven. Ik vind meer onderdelen van modelbouw leuk wat is daar mis mee, bagger moest zo nodig het bouwen ter discussie stellen.

Duidelijk een geval van "ik weet niet wat ik wil".
Een kano met een trolleybus er op met twee zonneschermen die verkeerd zijn geplaatst, noem je geen vliegboot.

Klopt! Dat noem je verwrongen beeldbeleving.... is het weer de alcohol?

Tja,... ik snap de verwarring voor je oude stugge hersentjes Bagger.
Het is of een boot of een vliegtuig... meer hokjes ken je niet.
En aangezien je voorliefde voor bootjes en aversie tegen vliegtuigen kan een vliegboot al helemaaaal niet.
Hou je oogkleppen maar strak op, want er zijn nogal veel vliegboten ontworpen en gemaakt in de geschiedenis.
Sterker nog, China staat juist op het punt de grootste vliegboot ter wereld in productie te nemen...

Laatst bewerkt:
Duidelijk een geval van "ik weet niet wat ik wil".
Een kano met een trolleybus er op met twee zonneschermen die verkeerd zijn geplaatst, noem je geen vliegboot.

Eigenlijk noem je in jouw optiek een baggerschuit of schip dus gewoon een schip met vele emmertjes en stofzuigerslangen...??

Op de basisschool zat ik in de klas bij een van Oord, zoon van...
Die had toch een heel ander beeld over Baggerschepen (en vliegtuigen b.t.w.)!
.

Op de basisschool zat ik in de klas bij een van Oord, zoon van...
Dat meen je niet, heb je op de lagere school gezeten?

De schilders van vroegha (fotografie en jou buis bestonden nog niet). Laten wel zien dat er eerst het vliegtuig was en toen pas de boot.

Kom dan zelf eens wet wat verfrissends nieuw iets.....(waar we wat aan hebben) je bent zelf ook al aardig azijn aan het pissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back