Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Och als de kans zich voor doet, zeg ik geen nee, maar bootjes blijven. Ik vind meer onderdelen van modelbouw leuk wat is daar mis mee, bagger moest zo nodig het bouwen ter discussie stellen.Beste Herr Puff,
Was er niet onlangs de stille wens om zelf eens met een model te kunnen gaan vliegen?
Of ga je die uitspraak nu ontkennen?
Duidelijk een geval van "ik weet niet wat ik wil".vliegboten
Duidelijk een geval van "ik weet niet wat ik wil".
Een kano met een trolleybus er op met twee zonneschermen die verkeerd zijn geplaatst, noem je geen vliegboot.
Een kano met een trolleybus er op met twee zonneschermen die verkeerd zijn geplaatst, noem je geen vliegboot.
2x mis, je moet niet denken en bagger kijkt niet verder dan zijn baggerschip lang is en dat is al best een eindje..
Ik denk dat Bagger zich aan het verwonderen is in de wereld van vliegboten...
bagger kijkt niet verder dan zijn baggerschip lang is en dat is al best een eindje.
Uiteraard!Op schaal dan he...
Dat meen je niet, heb je op de lagere school gezeten?Op de basisschool zat ik in de klas bij een van Oord, zoon van...
Correctie: NIET te pruimen....Duidelijk "pruimentijd".
Begint een beetje veel in herhaling te vallen hier, zowat elk jaar dezelfde vakantie plaatjes.Zuurpruimen...
Bekijk bijlage 214481