En toch issut zo...Je weet wel wat Telur bumbu Bali is, maar je lust geen koffie?
Niet heel erg geloofwaardig....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En toch issut zo...Je weet wel wat Telur bumbu Bali is, maar je lust geen koffie?
Niet heel erg geloofwaardig....
Ik houd namelijk wel van mokkasmaak, om het nog ingewikkelder te maken....
Nou, ik veronderstel dat het opruimen "als je je zó voelt" nog wel een tijdje op zich laat wachten...... Dat opruimen komt pas de volgende ochtend als je je zó voelt:
![]()
Die twee termen zijn UITSLUITEND van toepassing als het op te ruimen object een slijterij is, en puf de opruimende persoon.Wie doet er nou aan 'voorbereidend opruimen' of aan 'ná-opruimen' wat dat dan ook moge zijn
....behalve als je getrouwd bent.Nou, ik veronderstel dat het opruimen "als je je zó voelt" nog wel een tijdje op zich laat wachten...
Gadver. Dit riekt naar slijmjurkerij van de bovenste plank.WAT? Puf een opruiend persoon?
Egnie! Ik heb zelden zo'n evenwichtig personage meegemaakt.
Altijd de kalmte zelf, zijn empathisch vermogen is ongeëvenaard, hij staat altijd met goede raad en daad voor de medemens klaar.
opruimende
WAT? Puf een opruiend persoon?
Wat heb je nodig Roel?
Ervaring mee? Moeten we even praten met je Duifje?....behalve als je getrouwd bent.
De sleutel van de slijterij?
Doe nou maar niet alsof je zelf deze ervaring niet hebt. Als de heer des huizes het op het feestje van de vorige avond voor zichzelf te gezellig heeft gemaakt kent de vrouw des huizes geen genade als er de volgende ochtend opgeruimd moet worden.Ervaring mee?
Dat was dus het "voorbereidend opruimen"....Een slijterij, die binnen no-time zonder drankvoorraad komt te zitten, is overigens geen slijterij meer, maar een opslagruimte voor lege fust.