De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En Jan, je toont je wederom een geboren politicus. Eerst een nietszeggende en multi-interpretabele uitspraak doen, daarbij verwijzend naar discutabele bronnen en als je daar vervolgens weerwoord op krijgt mensen gaan verwijten dat ze je niet goed begrepen hebben...

Denk nou maar niet, dat je je er op deze manier uit kunt l*llen (of uit kunt sausagen als ik het taalgebruik van enkelen gebruik). Je kunt wel een Thierry'tje doen door een leuteriade te houden met ingewikkelde woorden, die je duidelijk hebt opgezocht (niet op Wikipedia dus) zonder je te storen aan feitelijkheden, maar daarmee maak je geen indruk op alle trouwe MBF-Berg-bewoners. Die weten namelijk beter!
Quod erat demonstrandum...

175x2d.jpg

Kunnen we het even over wat serieuzere zaken hebben dan elkaar met plaatjes afplassen?
Die nieuw gelakte nog te polijsten deur van @Puffin, dat is een dusdanige bouwkundige vooruitgang van zijn onderkomen, dat dit wel een housdeur warming party waard is.
Dus @Puffin zet het maar vast in je agenda.

Ja sorry hoor, maar ik kan het ook niet helpen dat bepaalde bewoners van de Buherg zich zo gewillig exposen.
Ik weet niet waarover jij allemaal droomt, maar hou dat s.v.p. voor je:

Exposen, heet het verspreiden van compromitterend beeldmateriaal van meisjes en jonge vrouwen in sociale media-groepen op platforms als Telegram, Facebook en Whatsapp.

De populistische trukendoos wordt wel volledig open gezet, hè?

Eerst vreselijk uit je nek sausagen. Als dat met feiten wordt bestreden vervolgens je opponent(en) beschuldigen van wat je zelf bent/zegt. Als ook dat wordt ontzenuwd en er ook nog wat uiterst bedenkelijk gedachtengoed naar boven borrelt de aandacht afleiden met een 'shoot the messenger'.

Straks wil je ons zeker ook nog wijsmaken, dat je de stem van het volk vertegenwoordigt? In dat geval zou ik m'n forumnaam maar veranderen in Micropulker.

Dan ben je helemaal niet goed bezig.

Daar zul je toch echt eens aan gaan moeten werken.
Gewoon je mond dicht houden (en/of het toetsenbord in de kachel stoppen) is waarschijnlijk de beste optie.

Niet dat het erg belangrijk is, maar laat ik het toch maar even melden:

in de grote cirkel staat 'what I think'. Dat betekent, dat we inmiddels de derde denker binnen de MBFB-community hebben. Rodin zou er stikjaloers van worden.

Het moge duidelijk zijn dat je niet veel op hebt met zelfstandig denkende mensen Jan. Maar ik vraag me dan toch af; heb je dan problemen met wrongthink in het algemeen, of meer met doublethink in het bijzonder?

Het moge duidelijk zijn dat je niet veel op hebt met zelfstandig denkende mensen Jan. Maar ik vraag me dan toch af; heb je dan problemen met wrongthink in het algemeen, of meer met doublethink in het bijzonder?
Zo wat drink jij? Moet goed spul zijn, wat is het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back