Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat heb je een slechte gedachten over mij, reclassering.Als ik het goed begrijp houdt die dame dus beroepshalve een wandelbespreking met jou. Is ze van de reclassering?
Nope, ik gebruik type 13, maar ik heb nog voorraad voor meer dan 2 jaar. Trouwens, mét of zonder hoorapparaten versta ik dat Brabants nog steeds niet. Ik heb dan ook vanochtend op goed geluk zo hier en daar 'ja' geantwoord, maar volgens mij viel dat niet op.kan ik hier op de Berg, nog iemand blij maken met een partijtje batterijen van het merk Rayovac extra
Type 312 voor het gehoor apparaat?
Zomaar een vermoeden dat we het diepste punt nog lang niet bereikt hebben.
kan ik hier op de Berg, nog iemand blij maken met een partijtje batterijen van het merk Rayovac extra
Type 312 voor het gehoor apparaat?
Nope, ik gebruik type 13, maar ik heb nog voorraad voor meer dan 2 jaar.
Ja het ging er behoorlijk rommelig aan toe in huize van Mouwerik en het was nog eens niet kei vroeg in de ochtend.Nope, ik gebruik type 13, maar ik heb nog voorraad voor meer dan 2 jaar. Trouwens, mét of zonder hoorapparaten versta ik dat Brabants nog steeds niet. Ik heb dan ook vanochtend op goed geluk zo hier en daar 'ja' geantwoord, maar volgens mij viel dat niet op
Dat is een goed teken.Dan is mijn Brabants gebrabbel een beetje getemperd en is de articulatie ook stukken beter.
Ho ff, ik ga niets verbeteren. Ik heb meerdere talenten.Je kunt immers niet iets verbeteren zonder te beseffen dat er iets mankeert.
Uit of aan geeft geen verschil eigenlijk...Ho ff, ik ga niets verbeteren. Ik heb meerdere talenten.
Die ik gepast en ongepast aan en uit schakel.
Ha slimmerik (not).Uit of aan geeft geen verschil eigenlijk...
Ja logisch er is nog niet geschakeld.Sorry nog steeds geen verschil....
Hij bedoelde na het vorige schakelmoment....Ja logisch er is nog niet geschakeld.
Niet dat ik het wil, maar vrees dat je daar wel eens gelijk in zou krijgen.... nu wachten op een omschakeling van Hobbyist...Zomaar een vermoeden dat we het diepste punt nog lang niet bereikt hebben.
Ik stond afgelopen avond best wel in een goede modus, maar dat hebben jullie gemist.nu wachten op een omschakeling van Hobbyist...
Ik begrijp <bla die bla die bla> net forum.
Ga de volgende keer maar gewoon zitten. Misschien gaat het dan ook vanzelf over.Ik stond afgelopen avond best wel in een goede modus, maar dat hebben jullie gemist.