De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het goed begrijp houdt die dame dus beroepshalve een wandelbespreking met jou. Is ze van de reclassering?
Wat heb je een slechte gedachten over mij, reclassering.:confused:
Maar je zit wel een beetje met de gedachten in de juiste richting qua tak van sport.
Ze is auteur / schrijfster van juridische documenten.

kan ik hier op de Berg, nog iemand blij maken met een partijtje batterijen van het merk Rayovac extra
Type 312 voor het gehoor apparaat?

kan ik hier op de Berg, nog iemand blij maken met een partijtje batterijen van het merk Rayovac extra
Type 312 voor het gehoor apparaat?
Nope, ik gebruik type 13, maar ik heb nog voorraad voor meer dan 2 jaar. Trouwens, mét of zonder hoorapparaten versta ik dat Brabants nog steeds niet. Ik heb dan ook vanochtend op goed geluk zo hier en daar 'ja' geantwoord, maar volgens mij viel dat niet op.

Zomaar een vermoeden dat we het diepste punt nog lang niet bereikt hebben.

Laatst bewerkt:
Nope, ik gebruik type 13, maar ik heb nog voorraad voor meer dan 2 jaar. Trouwens, mét of zonder hoorapparaten versta ik dat Brabants nog steeds niet. Ik heb dan ook vanochtend op goed geluk zo hier en daar 'ja' geantwoord, maar volgens mij viel dat niet op
Ja het ging er behoorlijk rommelig aan toe in huize van Mouwerik en het was nog eens niet kei vroeg in de ochtend.
Maar ik heb belangrijke data gehoord, 20 december en begin januari.
En je doet goed je best bla bla bla.

Nu weet ik ook wel dat dit zo ongeveer op de zomervakantie na de meest waardeloze tijd van het jaar is om iets te laten repareren.
Voor je het weet is het jaar voorbij.

En dat is best wel zwaar klote om het woord k*t maar niet in te hoeven typen.

Nu moet ik bij enkele indoor modelvliegtuigjes het ontvangertje omwisselen voor een ander merk exemplaar.
En de kaas gele mini Magnum moet nu noodgedwongen aan de grond blijven staan.

Een volgende keer, zal ik op dinsdag bellen, zo rond de klok van 11:00 uur in de ochtend.
Dan is mijn Brabants gebrabbel een beetje getemperd en is de articulatie ook stukken beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back