De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het staat hier inderdaad vrij vol met M.U.G.-gen (het Belgische ministerie van volksgezondheid is een goede klant van me), maar om nou meteen over een plaag te spreken...
Bovendien maken ze toch een ander geluid hoor. Meer in de trend van: "tatutatutatu", zoiets.

jan-palfijn-en-klina-pronken-met-mug_5_460x0.jpg

Het staat hier............
Via de url van het plaatje heb ik even gekeken waar voor jou 'hier' is. Ik zie, dat je blijkbaar bent opgenomen in het Algemeen Ziekenhuis van Gent, oftewel in het Jan Palfijn. Dat is vervelend voor je. Waarom in vredesnaam in Gent? Welke afdeling? Laat me raden....

Voor meelevende MBFB-medebewoners: Stuur een bloemetje

Rustig aan Jan, denk aan je hart!

Ik geef alleen even een korte update van waar we ons op dit moment in het Leutelpaleis mee bezig houden.
Vervolgens plaats ik daar, puur ter illustratie, een fototje bij van een van de door ons geprepareerde voertuigen, welke door de -uiteraard- uiterst tevreden klant trots is tentoongesteld in hun pand, en daar ga jij dan meteen weer allerlei dingen achter zoeken.
Weet je zeker dat je niet een beetje paranoide aan het worden bent?

Misschien moet je eens een weekje op vakantie gaan om een beetje tot rust te komen. Je bent tenslotte niet meer een van de jongsten ;)

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft Arjan nog een fllitspuit met DDT in zijn onderkomen.
Arjan kennende zal hij daar wel weer een gepeperde rekening voor sturen (tenslotte kan hij nu ergens iets mee verdienen) maar die rekening kunnen we onmiddellijk doorsluizen naar de veroorzaker van het leed, zijnde MP.
Die twee vechten het dan samen wel uit.

En aangezien Botter ook weer terug is:
Botter, vriend... Welkom terug op de Berg in plaats van op een plek "met uitzicht op een berg"
Als we klaar zijn met die muggen, kan jij dan even het Leutelpaleis...
Ach nee, MP heeft het onheil over zichzelf afgeroepen, dus "hij bekiek 'ut maor."

@MP: voordat je de volgende servicebeurt aan een van de Fenneks uitvoert wil ik wel een door Lloyds opgestelde en ondertekende verklaring zien waarin staat dat het Leutelpaleis muggenvrij is. Tenslotte wil ik niet hebben dat een van de cursistes een mug in een Fennek ontdekt, op muggejacht gaat en vervolgens ergens in een kloof dondert, zoals kort geleden die vent in z'n auto in het Amsterdam - Rijnkanaal flikkerde terwijl hij op jacht was naar een wesp in zijn auto.

Laatst bewerkt:
...fllitspuit.......
Sterk spul hè, die nieuwe medicijnen.

Ik geef alleen even een korte update van waar we ons op dit moment in het Leutelpaleis mee bezig houden.
Ik wist wel wat voor 'n afdeling dat in het AZ van Gent is!

Weet je zeker dat je niet een beetje paranoide aan het worden bent?
Heet jij tegenwoordig Arjan :shock:?.....of ben jij in het geheim een nieuwe studie begonnen?

Laatst bewerkt:
FD, ben je tegenwoordig los op de Comanche....?

706-B1PlaneCrashFreeway8-24.standalone.prod_affiliate.76.jpg

"Authorities say a small airplane was struck by three vehicles just after it crashed along Highway 101 near Santa Barbara on Sunday."

jaja....dat klinkt als onze Davy. Die maakt de autoriteiten wijs dat HIJ is aangereden door 3 auto's toen hij met zijn Comanche onderweg was op Highway 101. En niet andersom, "het was hún schuld agent".....

(volledig verslag hier)

Laatst bewerkt:
Had ik je nog niet verteld dat ik extra personeel heb moeten aannemen?

Nee. Jouw personeelsbeleid (of het gebrek daaraan) boeit mij voor geen hectometer.
Maar (puur uit beleefdheid dan maar):
Waarom moest je nieuw personeel aannemen?
Ja, je zei gisteren dat je het nog nooit zo druk hebt gehad. (Wat op zich een aardige indicatie van je absolute gebrek aan werklust geeft, maar dat terzijde.)
Maar waarmee heb je het dan zo druk? Het pareren van onze snedige opmerkingen? Daar hoef je deze jongedame niet voor aan te nemen, want het is evident dat haar IQ omgekeerd evenredig is aan haar maat BH.
Het zou me verbazen als ze de betekenis van de afkorting PAK's weet.
Waarschijnlijk denkt ze dan meteen aan "gepakt worden" en neemt de daartoe geïgende houding aan.
Ik hoef haar in ieder geval niet met een van de Fenneks bezig te zien, want dan zijn niet alleen de rapen, maar compleet agrarisch Nederland gaar.

..................................

jaja....dat klinkt als onze Davy. Die maakt de autoriteiten wijs dat HIJ is aangereden door 3 auto's toen hij met zijn Comanche onderweg was op Highway 101. En niet andersom, "het was hún schuld agent".....

Dat moet 'm bijna wel zijn. Alleen een rechtgeaard MBFB-bewoner is zó bedreven in het oh-en, dat die drie automobilisten straks ook nog voor zijn schade moeten opdraaien.

706-B1PlaneCrashFreeway8-24.standalone.prod_affiliate.76.jpg

"Authorities say a small airplane was struck by three vehicles just after it crashed along Highway 101 near Santa Barbara on Sunday."

(volledig verslag hier)

Helaas Arjen, dat kan ik niet zijn. Een aantal redenen daarvoor:
A: Ik vlieg alleen op de Piper Pa28R-201, beter bekend als de Piper Arrow
B: Hiervoor vloog ik op de Piper Pa28A-181, beter bekend als de Piper Archer
C: Ik ben niet gecertificeert om op een Comanche te vliegen
D: Ik verblijf of vlieg niet in de buurt van Santa Barbara, dit is namenlijk ongeveer 500 mijl ten westen van waar ik verblijf, namenlijk Phoenix. En aangezien ik hooguit 3 uur per dag vlieg, met een gemiddelde snelheid van 110 kts geeft een maximaal bereik van ongeveer 200 nm(we moeten immers heen en terug vliegen). 500 mijl is zelfs gemeten in statute miles wat overeen komt met 560(ongeveer) nm. Dat ga ik dus niet redden.

Dus zoals jullie zien, ik was het zoiezo niet!

Lees zonet dat Roel het bootje is ingegaan met de politie.. Vreemde dingen gebeurd hier! Foto's maken en bekijken zegt die, maar ik vertrouw het niet!

Lees zonet dat Roel het bootje is ingegaan met de politie.. Vreemde dingen gebeurd hier! Foto's maken en bekijken zegt die, maar ik vertrouw het niet!

Nou Botter, jij loopt ook niet over van duidelijkheid he?

Voor zover ik weet is Roel al jaaaaaaren geleden het huwlijksbootje met zijn Hanja in gegaan. Bij mijn weten tot volle tevredenheid van beiden.

Ik weet dus niet waar jou info vandaan komt.

Nounounou?

Wim

Volgens mij bedoelt hij dat Roel door iemand in de boot is/wordt genomen, maar ik snap ook even niet wat daar de nieuwswaarde van is.

Volgens mij bedoelt hij dat Roel door iemand in de boot is/wordt genomen, maar ik snap ook even niet wat daar de nieuwswaarde van is.
Iemand die Roel in de boot kan nemen?
:rolling:
Noem mij d'r 3!

Nounounou?

vooruit, noem d'r 2?

Nounounou?

Ok, ik ben in een goeie bui: noem d'r dan tenminste eentje!

Nounounou?

Knappe jongen als je die kan vinden!

Wim

Nou ja zeg!
Ik bedoelde gewoon "voor de gek houden". Weet niet wat jij allemaal voor achterliggende gedachten hebt bij de term "in de boot nemen"?

Nou ja zeg!
Ik bedoelde gewoon "voor de gek houden". Weet niet wat jij allemaal voor achterliggende gedachten hebt bij de term "in de boot nemen"?

Ja MP, voor 1 keertje zitten we op 1 lijn. Ik bedoelde precies hetzelfde.
DUS:
Neem je de uitdaging aan?

Iemand die Roel in de boot kan nemen?
Noem mij d'r 3!

Nounounou?

vooruit, noem d'r 2?

Nounounou?

Ok, ik ben in een goeie bui: noem d'r dan tenminste eentje!

Nounounou?

Knappe jongen als je die kan vinden!

Wim
Nounounou?

Wim

Wim, je kunt er ook gewoon een MBFB-volksreferendum van maken, hoor! Je stelt de vraag dan wel iets anders:

"Denk jij, dat er iemand is, die Roel in het (b)ootje kan nemen?"

En dan besluit je met: graag een kort en bondig antwoord.

Zou kunnen Jan,

maar we kunnen ons gerust die moeite besparen.

Een MBFB-volksreferendum:

De vraag:
Denk jij, dat er iemand is, die Roel in het (b)ootje kan nemen?

De mogelijkheden:
-Ja
-Nee

De uitslag:
-Ja -- 0 %
-Nee -- 100%

Zo, dat hebben we weer achter de rug.

Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back