Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niks te doen? Ik ben in tijden niet zo druk geweest!Zeg M. Puller, als jij niks te doen hebt weet je ook van gekkigheid niet hoe je jezelf en anderen moet vervelen, hè?
Zoals een wijs man eens schreef:Dit was dus het originele filmpje
Wim
Zoals een wijs man eens schreef:
Ik weet niet wat je allemaal zit te k*ttenZit jij soms te rommelen met mijn citaat?????? (lees: filmpje)Er worden hier duidelijk malversaties gepleegd.
En een andere, iets minder wijze man zei ooit:
Et tu, Brute?
e-mail zei:Beste wimg,
Micropuller heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld De berg is van MIJ, waarop je bent geabonneerd in het forum Het Non-ModelbouwCafé van het Modelbouwforum.nl. Deze discussie is te vinden op:
de-berg-van-mij-new-post
Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
Zoiets?
xpTRNEfXT8k
Het kan zijn dat er meer reacties zijn, maar je onvangt daar geen melding meer van totdat je het forum weer bezoekt.
Met vriendelijke groet,
Modelbouwforum.nl
Jan: ter info
To: FD [mailto: davy@modelbouwforumberg.nl]
From: Wim [mailto: wim@modelbouwforumberg.nl]
Date: Today (13:40)
Subj.: Re: Help!
Davy,
Ik kan je niet helpen. Ik heb nog nooit een verklaring van Arjan gezien
-------
From: FD [mailto: davy@modelbouwforumberg.nl]
Date: Today (13:30)
To: Wim [mailto: wim@modelbouwforumberg.nl]
Subj.: Help!
FD Wrote:
> Hey Wim,
>
> Met m'n grote mond heb ik gezegd dat ik wel een verklaring kon
> vinden ,maar dat is niet zo. Help me plz?
>
> FD
Wim
Jan, je vergist je.
Ik heb niet meegedaan aan American Idol, maar aan Bulgarian Idol (op de terugreis van een kort bezoek aan Botter op zijn vakantieadres, alwaar wij de nodige slibowitsjes hebben genuttigd)
Schijnt op dit moment een bescheiden hitje te zijn in de plaatselijke discotheken en dorpshuizen.
Wat zijn dit voor strapatsen? Normaliter doet men dit soort uitspraken voornamelijk als er sprake is van spionage, muiterij of overspel (oh wacht even, dat had ik niet moeten zeggen. Voor je het weet slaat de fantasie van diverse bergbewoners weer op hol)Hoe moet ik dit gesprek zien eigenlijk? Een geheim gesprek buiten de bergbevolking om?
Weet je wat ik nou het leuke vind MP, en dit valt me al langer op trouwens. Jij blijft de woorden van Roel gebruiken, maar verwijst naar hem als zijnde een wijs man. En dat terwijl jij hem vaak volledig loopt af te plassen(ok daar gaat dit topic over). Verklaar is??
Da's vrij simpel; als ik hetzelfde bij een ander zou doen, (bijvoorbeeld bij types in de leeftijdscategorie en met de omgangsnormen van een niet nader te omschrijven eenmotorig vliegtuigje), zou ik een schop onder mijn kont krijgen van de moderators!
En ik weet/ga ervan uit dat een goed getrainde en mentaal stabiele ex-beroepsmilitair als Roel het wel kan hebben. Dit dan weer in tegenstelling tot sommige knullen die nog niet helemaal droog zijn achter de oren en enkele fragiele bijna 65+'ers.
................... en enkele fragiele bijna 65+'ers.
Da's vrij simpel; als ik hetzelfde bij een ander zou doen, (bijvoorbeeld bij types in de leeftijdscategorie en met de omgangsnormen van een niet nader te omschrijven eenmotorig vliegtuigje), zou ik een schop onder mijn kont krijgen van de moderators!
MP zei:En ik weet/ga ervan uit dat een goed getrainde en mentaal stabiele ex-beroepsmilitair als Roel het wel kan hebben. Dit dan weer in tegenstelling tot sommige knullen die nog niet helemaal droog zijn achter de oren en enkele fragiele bijna 65+'ers.
Dacht jij, dat ik dacht dat-ie daarmee aan mij dacht? Daggutnie! Aan wat of wie 't ie wel dacht weet ik niet, daarom dacht ik: ik vraag het even.@Jan:
MP kan jou nooit bedoeld hebben.
Je bent pas 62 en ziet er (op je avatar tenminste) uit als 30.