De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste MP,

Hoewel, dat "Beste" laten we maar even achterwege.
Dus:

MP,

Ik weet niet waar jij nu op doelt, maar ik pleeg geen fraude of maak wijzigingen op berichten van een ander.
Nou ja, misschien doe ik dat wel eens, maar dat zeg ik dan niet.
Dus: ik heb geen berichten van jou veranderd.
Om specifiek te zijn: ik heb jou bericht, waarin het *lifanten filmpje zit, NIET gewijzigd.

Ik zal de e-mail even quoten die ik van Robert, onze opper-opper-opper forum beheerder heb gekregen:

e-mail zei:
Beste wimg,
Micropuller heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld De berg is van MIJ, waarop je bent geabonneerd in het forum Het Non-ModelbouwCafé van het Modelbouwforum.nl. Deze discussie is te vinden op:
de-berg-van-mij-new-post
Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
Zoiets?
xpTRNEfXT8k

Het kan zijn dat er meer reacties zijn, maar je onvangt daar geen melding meer van totdat je het forum weer bezoekt.
Met vriendelijke groet,
Modelbouwforum.nl

En dat rare stukje tekst wat er onder "Zoiets?" staat heb ik gebruikt.

Nounounou?

Wim

Laatst bewerkt door een moderator:
Dienstmededeling:

Een van de cursistes heeft zojuist een verontrustend
"Keboenkeboenke" vanuit oostelijke richting waargenomen.

EINDE
dienstmededeling.

Die mail lijkt net echt! Je gaat vooruit, en dat in zo'n korte tijd. Chapeau hoor!
Geef toe, dat ziet er toch heel wat geloofwaardiger uit dan dit:
Jan: ter info

To: FD [mailto: davy@modelbouwforumberg.nl]
From: Wim [mailto: wim@modelbouwforumberg.nl]
Date: Today (13:40)
Subj.: Re: Help!

Davy,
Ik kan je niet helpen. Ik heb nog nooit een verklaring van Arjan gezien

-------
From: FD [mailto: davy@modelbouwforumberg.nl]
Date: Today (13:30)
To: Wim [mailto: wim@modelbouwforumberg.nl]
Subj.: Help!

FD Wrote:

> Hey Wim,
>
> Met m'n grote mond heb ik gezegd dat ik wel een verklaring kon
> vinden ,maar dat is niet zo. Help me plz?
>
> FD

Wim

M.Puller, omdat jij je blijkbaar helemaal op een zangcarriere hebt toegelegd heb ik je meteen ingeschreven voor MBFB-idols-worst-auditions. Blijkbaar heb je in de joenaaitenz. al plaats 7 behaald:

Jan, je vergist je.
Ik heb niet meegedaan aan American Idol, maar aan Bulgarian Idol (op de terugreis van een kort bezoek aan Botter op zijn vakantieadres, alwaar wij de nodige slibowitsjes hebben genuttigd)
Schijnt op dit moment een bescheiden hitje te zijn in de plaatselijke discotheken en dorpshuizen.

Jan, je vergist je.
Ik heb niet meegedaan aan American Idol, maar aan Bulgarian Idol (op de terugreis van een kort bezoek aan Botter op zijn vakantieadres, alwaar wij de nodige slibowitsjes hebben genuttigd)
Schijnt op dit moment een bescheiden hitje te zijn in de plaatselijke discotheken en dorpshuizen.

Ik ben al lang weer thuis! En ik drink die troep niet. Heb Roel op hyves al uitgelegd waarom niet.

Had ik dan beweerd dat die opname vanochtend is gemaakt en dat ik net de kamer binnenstap na een lange reis? Daggutnie!

Dat jij buiten werktijd met Roel loopt te smoezen was mij niet ontgaan, getuige de volgende tekst:
Hoe moet ik dit gesprek zien eigenlijk? Een geheim gesprek buiten de bergbevolking om?
Wat zijn dit voor strapatsen? Normaliter doet men dit soort uitspraken voornamelijk als er sprake is van spionage, muiterij of overspel (oh wacht even, dat had ik niet moeten zeggen. Voor je het weet slaat de fantasie van diverse bergbewoners weer op hol)

Ik zou zeggen; verklaar u nader! (om nog maar weer eens even een wijs man aan te halen)

Weet je wat ik nou het leuke vind MP, en dit valt me al langer op trouwens. Jij blijft de woorden van Roel gebruiken, maar verwijst naar hem als zijnde een wijs man. En dat terwijl jij hem vaak volledig loopt af te plassen(ok daar gaat dit topic over). Verklaar is??

Da's vrij simpel; als ik hetzelfde bij een ander zou doen, (bijvoorbeeld bij types in de leeftijdscategorie en met de omgangsnormen van een niet nader te omschrijven eenmotorig vliegtuigje), zou ik een schop onder mijn kont krijgen van de moderators!

En ik weet/ga ervan uit dat een goed getrainde en mentaal stabiele ex-beroepsmilitair als Roel het wel kan hebben. Dit dan weer in tegenstelling tot sommige knullen die nog niet helemaal droog zijn achter de oren en enkele fragiele bijna 65+'ers.

Laatst bewerkt:
Weet je wat ik nou het leuke vind MP, en dit valt me al langer op trouwens. Jij blijft de woorden van Roel gebruiken, maar verwijst naar hem als zijnde een wijs man. En dat terwijl jij hem vaak volledig loopt af te plassen(ok daar gaat dit topic over). Verklaar is??

Da's vrij simpel; als ik hetzelfde bij een ander zou doen, (bijvoorbeeld bij types in de leeftijdscategorie en met de omgangsnormen van een niet nader te omschrijven eenmotorig vliegtuigje), zou ik een schop onder mijn kont krijgen van de moderators!

En ik weet/ga ervan uit dat een goed getrainde en mentaal stabiele ex-beroepsmilitair als Roel het wel kan hebben. Dit dan weer in tegenstelling tot sommige knullen die nog niet helemaal droog zijn achter de oren en enkele fragiele bijna 65+'ers.

MP,

dat valt me nou weer eens vies vet van je tegen.
Davy zet de deur wagenwijd open, en jij antwoord daar gewoon op?
Hij vraagt er toch om om afgeplast te worden?

Davy had beter op de berg kunnen blijven om op zijjn Queens Gras te passen dan in de joenaatd'rsteeds een beetje met vliegtuigjes te gaan spelen.
Hij is de regels op de berg / bergetiquette vrijwel geheel vergeten.

Wim

Ja, dat zou je nieuwe avatar wel verklaren, natuurlijk...

MP zei:

Hoe ex-beroepsmilitair?
Sinds reeds een aantal jaren maakt het ministerie van Defensie geen onderscheid tussen BBT, BOT of reserve-militairen.
Ik ben dus militair, zij het met wat onregelmatige werktijden.
(hetgeen een aardige zakcent oplevert, die ik in de hobby :celebrate: uiterst goed kan gebruiken.:proost:
(Waarom heeft Robert geen smilies die een bouwende modelbouwer laten zien??? Nu moet ik het met mijn tweede hobby doen...)

@Jan:
MP kan jou nooit bedoeld hebben.
Je bent pas 62 en ziet er (op je avatar tenminste) uit als 40.
Die schoen past jou niet... Probeer 'm dan ook niet met geweld aan te trekken.

@Jan:
MP kan jou nooit bedoeld hebben.
Je bent pas 62 en ziet er (op je avatar tenminste) uit als 30.
Dacht jij, dat ik dacht dat-ie daarmee aan mij dacht? Daggutnie! Aan wat of wie 't ie wel dacht weet ik niet, daarom dacht ik: ik vraag het even.

En mijn Avatar? Ja, die lijkt nog steeds meer op mij dan mijn eigen spiegelbeeld.

Laatst bewerkt:
Zouden jullie je, in plaats van je druk te maken over wie ik nu wel of niet aan het *fpl*ssen was, niet eens bezig gaan houden met de bron van het "Keboenkeboenke" dat vanuit oostelijke richting is waargenomen?

Zou jij je niet liever bezig houden met je eigen zaken? Op deze manier roep je het onheil over jezelf af.

DIENSTMEDEDELING

MUGGENPLAAG IN HET LEUTELPALEIS

Het Leutelpaleis is tot nader order geconfisqueerd door MBFB-beveiliging. Het nieuwe experiment van MBFB-beveiliging om in het vervolg van een *lifant een mug te maken is volledig geslaagd. De zwerm *lifanten is nu veranderd in een errug grote, zeg maar rustig 'een zeer omvangrijke' kudde muggen. Het dreigende BOENKEBOENKEBOENK is daarmee omgezet in een rustiger BZZZZZZZZZZZZZZ. De meest geschikte plaats om deze kudde op te vangen bleek na ampel onderzoek van MBFB-beheer het Leutelpaleis te zijn. Dit wordt nu dus als opvangplaats gebruikt. Sinds onheuglijke tijden heerst daar weer bedrijvigheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back