De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat ik een gunstig tijdstip heb uitgekozen om even op de Noordduitse Laagvlakte te vertoeven: het gaat weer nergens over, dus is er qua veiligheid niets aan de hand.

We zien *lifanten in Amsterdam en terecht wordt opgemerkt: "Who Cares?" Niemand dus.

Zeker Botter niet die nu is geëmigreerd naar 010-city. Als hij daar een beetje succesvol wil integreren zal hij toch minimaal op het 8 uur Journaal moeten komen terwijl hij een *jax-vlag ritueel verbrand. Maakt niet uit, het feestje komt er toch wel.

We kouten over de juiste aanspreektitel van een inwoner van Mesa die echter zo import is als een mango op de Noordpool en dus gewoon als Nederlander gezien wil worden. Vraag is echter: Wie wil hem zien? Waarschijnlijk alleen de verkeersleiders op de radar, om de rest van luchtwaardig Joenaaitdrsteeds te waarschuwen tegen "a bloody Dutch guy in his incridebly (still) flying machine who thinks he can fly".

Kortom: business as usual op de Berg. Blij toe. Prima werk van Tweede MPK.
Je ziet 'm nauwelijks, hoort hem al helemaal niet maar hij is er wel!
Tijd voor een korte vakantie, Tweede. Pak een Fennek en ga maar even een paar dagen toeren.

Niet dat ik me er tegenaan wil bemoeien, dus voel je beslist niet verplicht om er op te reageren, maar wat doe jij in vredesnaam op de Noodduitse Laagvlakte :confused:?

Voordat er weer een zeker persoon begint te beweren, dat ik vergeetachtig begin te worden: ik heb doodgewoon gewacht tot iemand anders eens de honneurs waar zou nemen. Blijkbaar heeft er toch weer niemand op zijn/haar door het management gratis verstrekte MBFB-toiletkalender gekeken, dus voordat het te laat is:

ASH, VAN HARTE !!!!! Ik hoop tenminste, dat jullie er in de Gobi de tijd voor hebben om op gepaste manier te verjaren.

Ja nou, gefeliciteerd dan maar. Zijn dit eigenlijk vrienden van je?

Introduction to Action on Smoking and Health, ASH

ashlogo3.gif

In dat geval bied ik je géén gratis consult aan. Het is al erg genoeg dat ik voor de klas niet mag roken maar als dat in mijn praktijk ook al een probleem moet vormen.......

First things first: Ash: gefeliciteerd! Hebben ze je voor je verjaardag een FW190 Dora gegeven? Fideel van die stamgenoten van je!

@Jan: Wat ik in de Noordduitse Laagvlakte deed?
Simpel: 43 Mechbrig (NL) assisteren.

.............in mijn praktijk.........
muahaha.gif
muahaha.gif
muahaha.gif

Een ieder weet: een MBFB-ziele(n)knijper-ZK is natuurlijk ook een MBFB-ziele(n)knijper-ZP. Zo'n rookverbod is er alleen om een ieder een rookvrije werkplek te garanderen. Dit verbod is hier dus niet van toepassing. Dat er in de reserve-GBH toch niet gerookt mag worden is op last van de MBFB-brandweer. De personeelsleden dreigen namelijk met een acute ontslagname als ze daarnaartoe moeten.

Ja boejuuuuu. Er wil toch niemand hier naartoe komen? Dan rook ik zoveel ik wil in mijn praktijk. Wie zou me dat moeten verbieden dan? En als er toch zo iemand is komtie toch niet naar boven.

Even terzijde: Jan, je website blinkt niet uit door vrolijkheid. Of fraaie vormgeving. Misschien moet je Hezik eens vragen er wat aan te doen, die is daar best handig in.

Dank dank voor de verjaardagswensen!

ASH is de afkorting van Ashikaga, dat is dan weer deze stam:

samurai.jpg

Dus niets te maken met de anti rookmagiërs...

Overigens had ik gaarne een FW-190D gehad maar helaas.... ik heb mijn ogen nu laten vallen op de Parkzone bf-109 G (Hartmann) alleen is die dus weer op back order en in NL niet aan te komen begin ik te merken...

Ook de FW-190 1/4 staat op mijn verlanglijstje met Moki radiaal.......

[media=youtube]rmHf0ay_PhE[/media]

maar ja zoveel poen heb ik nou ook weer niet LOL

In de Gobi vieren wij onze verjaardag door gezellig een *ameel of *lifant te slachten en een mega BBQ te houden...

ASH

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja boejuuuuu. Er wil toch niemand hier naartoe komen? Dan rook ik zoveel ik wil in mijn praktijk. Wie zou me dat moeten verbieden dan? En als er toch zo iemand is komtie toch niet naar boven.

De reserve-GBH is nog altijd eigendom van de MBFB-community en als zodanig een openbaar gebouw. Als daar gerookt wordt kom ik desnoods zelf naar boven om maatregelen te nemen. Zoiets zal vermoedelijk niet nodig zijn omdat ik Deesel aan mijn zijde weet. Als ik het woord *rjan uitspreek kijkt-ie ongeveer zó:

maddog.jpg

Even terzijde: Jan, je website blinkt niet uit door vrolijkheid. Of fraaie vormgeving. Misschien moet je Hezik eens vragen er wat aan te doen, die is daar best handig in.
Voor fraaie vormgeving wend ik mij natuurlijk tot Satoer. Waar dacht je anders, dat mijn Avatar vandaan komt? Als ik dat door Hezik zou laten doen, zou mijn Avatar vol staan met onnodige quotes.

Weten jullie trouwens hoe 't ie dat doet? Hiermee:

Box-Original-200.gif

Of 't ie dan ook triomfantelijk met z'n armen omhoog gaat zitten als 't er weer een zwikkie heeft losgelaten in een posting weet ik niet. Ik verwacht eigenlijk van wel. Hoe zit dat met jullie? Denken jullie dat ook? Graag een kort en bondig antwoord.

Laatst bewerkt:
Geen antwoord van mij natuurlijk.
Wel een andere vraag; is deze fietsenverkoper familie van Jan? De gelijkenis in het omgaan met geld is treffend. Let bijvoorbeeld op het stukje afrekenen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor, je moet helemaal niks. Is het aannemen van die slachtofferrol bij jou aangeboren of aangeleerd?

Hahahahaha je hapt meteen!!

Dank!!

ASH

Ash,

Ik moet je teleurstellen. Dit is geen happen, dit is beroepsdeformatie. Bij vrijwel elke opmerking die hier gemaakt wordt denkt Arjan aan mogelijke inkomsten.

(Ik denk dat hij nu een goede kandidaad-klant heeft gespot. Bedankje van Arjan komt er waarschijnlijk zo aan.)

Wim

Hmm, dus dat uitdagen met dat liggende streepje was ook gewoon een poging tot klantenbinding?
Ik blij dat is van mezelf al zo gestoord ben dat ik me daar niet aan stoorde.

Hmm, dus dat uitdagen met dat liggende streepje was ook gewoon een poging tot klantenbinding?
Ik blij dat is van mezelf al zo gestoord ben dat ik me daar niet aan stoorde.
Oy! Vermoedt je overal slechte bedoelingen achter? En complotten en zo? Interessant......

Jaja, gaat u hier maar even liggen. en uiteindelijk kost het je klauwen met geld.
Dacht ik al, in Deventer heb je meer van die type's.
Achter de brug zijn de vrouwen al net zo....
(heb ik horen vertellen....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back