Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roel van Essen zei:Wie z'n heli was dat?
Enne...
Volgens mij is het gras waar die lui opstonden er af-ge-fotosjopt...
Is dat niet achter de Wok-In, de privé landingsplaats van de Forumbergbeheerder? 8O 8O 8O
Niet overdrijven Jan, het is maar 1 keertje bij mij gebeurd.We hebben hier namelijk regelmatig barbeque-brandjes, vooral als we wimg z'n gang laten gaan.
Jan, ben je soms vergeten dat dit koolvis was?Corrien zei:Overdreven om de brandweer te bellen :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?: Zó zag het er een half uurtje later uit:
![]()
En tegen de tijd, dat ik ging bellen zó:
![]()
En slechts één keertje? Ben je dan vergeten, dat je ook een keer vis ging barbeknoeien?
![]()
Errug lekker hoor, verkoolde vis!
Tja, hier waren we vergeten de alu folie onder in de bak te leggen. Doe ik normaal altijd, maar nu even vergeten.En die keer dan toen we bij boer Piet te gast waren? De trog was uitermate geschikt volgens jou:
![]()
Die 20 meter kwam niet van mij, maar van de brandweer. Een of andere nieuwe verordening die eigenlijk slaat op paasvuren. Daar omheen moet een lint worden gespannen op een afstand van minstens 20 meter. Ze dachten dat het hier om een paasvuur ging. Was dus niet zo.En die keer in het bos? Ecologisch barbeknoeien heette dat. Gewoon een takkenbos in de fik steken en dan je worstjes boven het vuurtje houden. Je was alleen vergeten, dat je dan eerst je vork op een 20 meter lange stok moest binden:
![]()
Kom Hezik, wij gaan samen lekker bij de McDrive langs.Nee, laat al die barbeque-experimenten van jou maar mooi rusten. Ik vind ze helemaal niks. Elke keer was er net een heeeeel klein iele-piele-foutje gemaakt of gebeurde er iets onvoorziens of waren de materialen onvoorspelbaar of was het overmacht of weet-ik-welke-rotsmoes er werd verzonnen.
En dan zal Hezik nu wel weer komen vertellen, dat-ie er niets mee te maken had, maar heel toevallig was 't ie wel bij elke barbeque aanwezig en stond-ie vooraan met z'n zelfontworpen en gepatenteerde barbeque-vork:
![]()
Corrien zei:Gatverdegatverjakkiebahbahbah. Wil je s.v.p. zulk soort foto's noooooit meer uploaden.