De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Om de te verwachtten problemen (met het richten) in het team het hoofd te bieden heeft The Hawk besloten zijn team uit te breiden:
Brandweer%20meeuw.jpg

Door deze uitbreiding hoopt The Hawk dat de bebrilde teamleden zich weer wat beter kunnen concentreren op het richten.

Wim

Naast een lucht afdeling heeft hij ook besloten een dame aan te laten treden om de heren de kunst van het richten te leren
firegirl.jpg

Wim

:help: EEN RAMP! Een brandweer die niet kan richten !:help:

Daar MOET wat aan gedaan worden natuurlijk! Want dit is on-acceptabel!
Ik heb de mannen maar een richt-trainings-programma gegeven. Vandaag was de eerste training...
Brandweer%20archieffoto%20oefening.jpg

het gaat langzaam aan beter :nosmile:

Wie z'n heli was dat?
Enne...
Volgens mij is het gras waar die lui opstonden er af-ge-fotosjopt...
Is dat niet achter de Wok-In, de privé landingsplaats van de Forumbergbeheerder? 8O 8O 8O

Roel van Essen zei:
Wie z'n heli was dat?
Enne...
Volgens mij is het gras waar die lui opstonden er af-ge-fotosjopt...
Is dat niet achter de Wok-In, de privé landingsplaats van de Forumbergbeheerder? 8O 8O 8O

Het was inderdaad op de privé landingsplaats van de forumbergbeheerder...
De heli was een afgeschreven heli van een tot nu toe nog onbekende donateur.

Leuk grapje Mav.
Maar je snapt natuurlijk wel dat onze Modelbouwforumbergbrandweer een groep plichtsgetrouwe mannen (en nu ook vrouwen) is die hart hebben voor hun zaak:
[/media]

Wim

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima, dat de brandweer oefent. Zijn we ook gelijk af van die oude heli van Rheli. Het lijkt me echter beter, dat ze zich meer op dit soort brandjes richten:

open20dag20brandweer3ue8.jpg

We hebben hier namelijk regelmatig barbeque-brandjes, vooral als we wimg z'n gang laten gaan.

Wel een uitstekend idee, dat het gras waar die gasten op stonden is weg-gefoto-soept. Davy loopt namelijk tegenwoordig al in een veelzeggend T-shirt rond. Zijn blonde bijrijdster bij het grasmaaien vond zo'n T-shirt-met-tekst ook wel leuk, dus die doet ook mee. Davy is het met haar tekst echter volstrekt niet eens:

givevaliumap6.png
t20shirt2007lq2.jpg

En hebben jullie het grote nieuws al gehoord. De genetisch gemanipuleerde koeien van boer Piet doen het eindelijk:

canadiancowme9.jpg

Is die boer Piet dan toevallig ook verantwoordelijk voor...
473_2005-3-4_21-47-18_milka%20u%20indiji.jpg

Toch s gaan praten met hem.. misschien dat ie wel een duif genetisch kan manipuleren dat ie niet meer op het dak van mijn auto sch***t

Mav: je kan natuurlijk ook het dakje van die pooierbak van je open laten staan...
Dan sch**ten ze er niet meer op, maar duiken meteen in die mobiele vuilnisbelt die jij 'auto' noemt.
Daar hebben we voor weken genoeg te eten, zijn wij meteen van die rotbeesten af.
Ik durf te wedden dat ze blijven zitten als je je auto verplaatst.

Hoe weet jij in hemelsnaam dat ik in een pooierbak cabrio rij?? Ennuh, dat van die vuilnisbelt valt wel mee hoor, hier gaat echt niet zo veel in..

convertible_minicar.jpg

We hebben hier namelijk regelmatig barbeque-brandjes, vooral als we wimg z'n gang laten gaan.
Niet overdrijven Jan, het is maar 1 keertje bij mij gebeurd.

Maar!
Dat betekent nog niet dat de brandweer zelf een beetje in de catering kan :evil:
138859UACy_w.jpg

Let op!
Bovenstaande foto is NIET, ik herhaal, NIET genomen bij mijn barbeque brandje.
Hier een foto van MIJN barbeque brandje
normal_5500.JPG

Om daar nu de brandweer voor te bellen vond ik wel overdreven.

Wim

Overdreven om de brandweer te bellen :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?: Zó zag het er een half uurtje later uit:

1068_3_1.jpg

En tegen de tijd, dat ik ging bellen zó:

web3_AAB_brand_4.jpg

En slechts één keertje? Ben je dan vergeten, dat je ook een keer vis ging barbeknoeien?

22888155.jpg

Errug lekker hoor, verkoolde vis!

En die keer dan toen we bij boer Piet te gast waren? De trog was uitermate geschikt volgens jou:

20030927barbequeburningzo2.jpg

En die keer in het bos? Ecologisch barbeknoeien heette dat. Gewoon een takkenbos in de fik steken en dan je worstjes boven het vuurtje houden. Je was alleen vergeten, dat je dan eerst je vork op een 20 meter lange stok moest binden:

1000023imgff3.jpg

Nee, laat al die barbeque-experimenten van jou maar mooi rusten. Ik vind ze helemaal niks. Elke keer was er net een heeeeel klein iele-piele-foutje gemaakt of gebeurde er iets onvoorziens of waren de materialen onvoorspelbaar of was het overmacht of weet-ik-welke-rotsmoes er werd verzonnen.

En dan zal Hezik nu wel weer komen vertellen, dat-ie er niets mee te maken had, maar heel toevallig was 't ie wel bij elke barbeque aanwezig en stond-ie vooraan met z'n zelfontworpen en gepatenteerde barbeque-vork:

USD0524610-20060711-D00000.gif

Corrien zei:
Overdreven om de brandweer te bellen :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?: Zó zag het er een half uurtje later uit:

1068_3_1.jpg

En tegen de tijd, dat ik ging bellen zó:

web3_AAB_brand_4.jpg

En slechts één keertje? Ben je dan vergeten, dat je ook een keer vis ging barbeknoeien?

22888155.jpg

Errug lekker hoor, verkoolde vis!
Jan, ben je soms vergeten dat dit koolvis was?

En die keer dan toen we bij boer Piet te gast waren? De trog was uitermate geschikt volgens jou:

20030927barbequeburningzo2.jpg
Tja, hier waren we vergeten de alu folie onder in de bak te leggen. Doe ik normaal altijd, maar nu even vergeten.
En die keer in het bos? Ecologisch barbeknoeien heette dat. Gewoon een takkenbos in de fik steken en dan je worstjes boven het vuurtje houden. Je was alleen vergeten, dat je dan eerst je vork op een 20 meter lange stok moest binden:

1000023imgff3.jpg
Die 20 meter kwam niet van mij, maar van de brandweer. Een of andere nieuwe verordening die eigenlijk slaat op paasvuren. Daar omheen moet een lint worden gespannen op een afstand van minstens 20 meter. Ze dachten dat het hier om een paasvuur ging. Was dus niet zo.
Nee, laat al die barbeque-experimenten van jou maar mooi rusten. Ik vind ze helemaal niks. Elke keer was er net een heeeeel klein iele-piele-foutje gemaakt of gebeurde er iets onvoorziens of waren de materialen onvoorspelbaar of was het overmacht of weet-ik-welke-rotsmoes er werd verzonnen.

En dan zal Hezik nu wel weer komen vertellen, dat-ie er niets mee te maken had, maar heel toevallig was 't ie wel bij elke barbeque aanwezig en stond-ie vooraan met z'n zelfontworpen en gepatenteerde barbeque-vork:

USD0524610-20060711-D00000.gif
Kom Hezik, wij gaan samen lekker bij de McDrive langs.
bekeuring.jpg

Wim

Nou, gaan jullie maar lekker samen naar de McDrive. Ik zou zeggen: neem een kruiwagen mee:

funny-pictures-new-mcdonalds-ad-zXj.jpg

En neem een chocoloade-ijsje:

mcdonalds.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back