De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hoezo ouders? :P

naja zitten wij net zo rustig.. ik heb niets voor niets geld betaalt om hier te mogen logeren.. morgen ben ik weer weg

Kijk, zo'n modelbouwforumberg-logo kan ik nou echt waarderen. Misschien dat we Danny Mulders maar eens moeten aanstellen als berg-moderator? Van die Lokhorst hebben we tenslotte niets meer gehoord sinds hij toezichthouder is geworden...

Met z'n hoevelen zijn we nou inmiddels? Kijk, als we een ploegje van 4 man hebben kunnen we lekker klaverjassen. Voor Bono zal ik de velpon maar weer even halen, want dat is geen gezicht zo met dat korte beentje.

FW3_VELPON.MM.jpg

even tellen:
-Corrien
-Bono
-Rhelie
-Ik
-?Danny Mulders?
enne flying davy.
Misschien een idee:
het modelbouwforumberg hotel? als we toch bezig zijn

Dat zou alleen een site kunnen worden over de modelbouwforumberg. De berg blijft hier staan
aangezien het de MODELBOUWFORUMberg is. Die truc zou dus niet werken helaas.

Doe wat je niet laten kunt, zo`n domeinnaam is toch een wassen neus ?
Bovendien maak je er geen vrienden mee, de pijlstaartrog is ook al gezien in het meer dus zou ik maar oppassen.
Bono kwam er nog goed vanaf :wink:
Ik bied mijn visrestaurant te huur aan en ik ga weer naar mijn heerlijke resort in Turkije.
De huur is slechts 5000,- per maand.

Er wordt hier natuurlijk niks geregistreerd :evil: !

Zou het een idee zijn om in dat niet-benoemde gebouw een modelbouw-fabriek te starten? Lijkt me wel aardig als je op klant-specificaties je eigen modelletjes kunt laten maken. Uiteraard kun je dan ook gelijk alles voor fabrieksprijs kopen, dus dat scheelt iedereen gelijk een berg duiten. Uiteraard wordt dan de bovenste verdieping de service-afdeling, want een beetje uitzicht is natuurlijk nooit weg. Nog wel even kijken of daarvoor een aparte lift beschikbaar is.

Wie is er trouwens hiermee begonnen?

108219998.jpg

De bovenste verdieping heb ik al om de visstand te coordineren.
De onderliggende vedieping is ook al bezet, daar huist het "vrouwengilde" (met maximum leeftijd van 25 )
Daaronder zit ons Call-Center
Massage-bar
Bananen-bar
Kerk
Moskee

Ik heb in mijn visrestaurant nog een flinke kamer vrij met uitzicht op het meer.
Die mag je best gebruiken, het is boven de keuken.

Ik ga iets moois van de berg maken ! :D

Nou, het is natuurlijk wel eens tijd om de MODELBOUW-VRIJSTAAT op te richten. Nu we ons economisch aardig kunnen redden is het tijd om volledig onafhankelijk te worden. Behalve een regering hebben we dan natuurlijk ook een parlement nodig. Ik stel me in ieder geval al beschikbaar als fractievoorzitter van de Partij van de Bandeloze Modelbouwers, de PvdB.

Laat die kamer in dat visrestaurant maar zitten. Ik hou niet van vis en om nou de hele dag in de lucht van Hollandse nieuwe, gefrituurde scholletjes en gebakken lekkerbekjes te zitten vind ik niet bepaald geslaagd. Is er trouwens nergens een Chinees wok-restaurant te bekennen? Ik ben gek op wokken.

Uiteraard, een staat is tenslotte een staat. We kunnen natuurlijk ook de totale anarchie uitroepen, maar met al die moordzuchtige maniakken, die dit draadje rijk is, wordt dat natuurlijk een bloedbad. Als voorbeeldmodel kan de Oranjevrijstaat van de Kabouterbeweging uit 1970 dienst doen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabouterbeweging

[edit]In de vrijstaat behoren trouwens ook alle vluchtelingen uit andere draadjes liefderijk opgenomen te worden. We moeten daarvoor natuurlijk nog wel een asielzoekerscentrum inrichten.[/edit]

:)

ik stel mij ook verkiesbaar... en ik wil graag een leuke belasting invoeren voor nieuwkomers.. ze zijn verplicht om een origineel product te introduceren op de locale markt. :)

en een wedstrijd.. wat word de lokale munteenheid?

Alexander zei:
:)

ik stel mij ook verkiesbaar... en ik wil graag een leuke belasting invoeren voor nieuwkomers.. ze zijn verplicht om een origineel product te introduceren op de locale markt. :)

en een wedstrijd.. wat word de lokale munteenheid?

Wat dacht je van de Euro :roll:

Hoe kan ik anders mijn zuur verdiende centjes witwassen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back