De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hij staat toch in de weg :)
kan ik er een speeltje van me neerzetten

aapgdexperiance1.jpg

ik had hem gekocht op e-bay 8)

Dat rupsgeval, wat er op staat heeft toch een mast? Stukkie touw er aan en slepen maar.

Of had je een autotransporter of autoambulance nodig? In dat geval moet ik weer even in het schuurtje kijken. Je wil niet weten, wat mensen na een avondje gokken allemaal vergeten mee te nemen 8O .

Voor de fiets van Leo gebruikten we trouwens altijd dit oude beestje:

towtruck2.jpg

ja, doe toch maar een gewone takelwagen, deze is bijna groot geneog om de hele berg in een keer mee te nemen..
(en dat ding op rupsbanden is volgens mij een boormachine.. waarschijnlijk om dinamiet in de grond te verstoppen.. toch eits wat we beter niet hebben onder de berg, gauw opruimen, voordat iemand ons met zn allen omhoog blaast :?)

Hmmm... Ik zie business! Vanuit mijn waarnemingspost zie ik "Fifi" (also known as Baryonxosaurus) wel eens langs komen hupsen.
baryonyxav3.jpg

Ik vind het een beetje onaangenaam beestje, want hij/zij stinkt naar verrotte bunzing uit z'n bek.
Ik heb er al eens over gedacht 'm een paar .50 patronen cadeau te doen, maar ja, met al die milieufreaks en dieren-activisten hier heb ik 't maar niet gedaan. Maar als hij/zij hier niet los rond mag lopen... Als ik 'm nu eens vlak voor het Wok-restaurant neerleg? Scheelt een boel gesjouw met die grote stukken vlees. Het enige wat we dan nog nodig hebben is een potige slager.

Hoe zou hij in de wok smaken?

Hoezo, geweer? Nergens voor nodig. Gewoon een paar maïskorreltjes strooien. Kieep, kippiekippie, kieeep roepen of in dit geval fifi, komdankomdan, fiiiifi. Een touwtje om zijn/haar nek en meenemen naar het restaurant:

chicken.jpg

TO WOK OR NOT TO WOK, that's the question.

Vervolgens doet deze jongen de rest. Hoe hij dat doet met dat zakkie en dat stuk hout weet ik niet, maar ze zeggen dat-ie goed is.

041104_butcher.jpg

ja, maar houw wou je em dan omleggen? vergifigen door 15 pakjes slaappillen door zn voer te doen?
ik stem nog steeds voor een pantserdoorborende .50 tussen de oogjes.. (*of waar het breintje bij die overmaatje kip ook zit..)

@Alexander,
Je hebt het gezien, zo'n .50 was nergens voor nodig. Ik hou trouwens niet van harde stukkies in mijn vlees.

Voorlopig zijn we nu even bezig. Enne, niet met volle mond typen, hè?

17_entertain.jpg

En na afloop voor de wat oudere jeugd:

wok-3.jpg

Ik heb gisteravond bij het restaurant eens het voertuigenpark bekeken, dat op de parkeerplaats stond:

De auto van Wimg. De zaken gaan zeker goed?

automobileqv6.jpg

Rhelie's voertuig. Nou, die is blijkbaar aan lagerwal geraakt:

mandataireautomobileva6.jpg

Op de auto van Leo zag ik dit staan. Gaarne opheldering, Leo :roll: !!!

accidentvoitureqb0.jpg

:oops: Oeps, nog helemaal vergeten :oops: . Een verzoekje van Roel:

wil een ieder vanaf heden de eerste vrijdagavond van de maand het oud papier buiten zetten? Alvast bedankt.

wwiiwstpds0.jpg

Nu begrijp ik, waarom die gasten hun wapens proppenschieters noemen. Zo zie je maar weer, je leert elke dag wat.

Ahhh...
The good old Vickers .303 watercooled!

Jolly good machinegun... only the ammobelts were crap; they were made of paper and used to catch fire when firing the gun in sustained mode... The reason for that was the poor quality of paper. It was mainly made of old issues of "The Times".
They had to use the paper of "Elsevier Magazine" or "HP de Tijd" instead...

Corrien zei:
Ik heb gisteravond bij het restaurant eens het voertuigenpark bekeken, dat op de parkeerplaats stond:

De auto van Wimg. De zaken gaan zeker goed?

automobileqv6.jpg
Ja Jan,

die heb ik speciaal aangeschaft om m'n nieuwe boot naar het water te brengen.
Ben d'r druk mee bezig; gisteravond was ik tot zo ver gekomen:
imag1669wu4.jpg

Die ander heb ik dus als company car.
Ik zoek nog een boodschappenauto'tje.

Wim

wimg zei:
.. knip .. die heb ik speciaal aangeschaft om m'n nieuwe boot naar het water te brengen.
Ben d'r druk mee bezig; gisteravond was ik tot zo ver gekomen:
imag1669wu4.jpg

.. knip..
En wanneer ik er met die auto niet meer uitkom heb ik dit als alternatief:
dieplader.jpg

Wim

Met al die auto's kun je er donder op zeggen dat er een parkeerprobleem gaat ontstaan. Ik denk dat ik maar een afsleepdienst begin op de berg. Ik ben al begonnen met oefenen

Sleep die handel maar weg, hoor! De flauwekul. Een boodschappenautootje. Hij doet zelf nooit boodschappen.

Nog beter: sleep ze maar naar het grasveldje achter het voormalige hotel. Dan gaan we een brandweeroefening houden :o ! Altijd een nuttige les voor de leidinggevenden om te zien, waar er in de organisatie steekjes komen te vallen. Ik heb trouwens nog nooit een brandende Hummer gezien :cry: .

Dat doet me er aan denken: wie heeft de assistent-forumbergbeheerder-met-promotiemogelijkheden en zijn hulpje gezien de laatste tijd ? Die gasten zijn volgens mij al een paar dagen foetsie :cry: . Dat schiet natuurlijk niet op. Moet ik nog steeds alles zelf doen :evil: .

hey, je mag mijn sleepwagen wel lenen.. zie em straks wel terug :) ik kom wel ff kijken als de auto's van 30 meter hoog de grond ingaan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back