De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
geef mij maar liever dit blok:
lekker krachtig:

w82.jpg

dit is het blok wat in een audi A8 w12 word gehesen, en dan ook in de VW golf GTI w12

Corrien zei:
Waarom wil je trouwens liever 'zoiets' en wat is het eigenlijk?
Misschien dat je tweede vraag beantwoord kan worden door een van de andere sollicitanten? Lijkt me een leuke uitdaging!

Trouwens, zo te zien ben jij wel iemand die van vernuft en technische hoogstandjes houdt. Wat dacht je hiervan, dat zie ik ze met een Ferrari nog niet doen!
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry voor mijn weinige bijdrage aan posts de laatste tijd, heb wel meegelezen uiteraard. Reden voor mijn weinige posts is dat ik de herst
haat als plantsoenonderhoudsman. Nu moet ik voor ik het gras maai ook nog alle blaadjes tussen het gras vandaan harken.
Voor 1 veldje valt dat best mee, maar voor al het gras op de gehele berg is dat best een pokke werk. Maar het resultaat mag er dan
ook wel weer zijn. Kort gras dat er prima bijligt. De bladeren houden me wel elke dag bezig zolang de voorraad strekt. Dalijk als het
gaat sneeuwen heb ik het rustig, dan valt er weinig te maaien. Ik zal me dan ook volledig op andere activiteiten gaan richten op de berg
in het belang van de modelbouwende bewoner op de berg. Alvast even een brainstorm: Een wedstrijd wie de mooiste creatie bouwt deze
winter. In de winter is er toch weinig modelbouw activiteit wat betreft het rijden, varen, vliegen, dus kan er mooi gebouwt worden.

Weliswaar één dag te laat (maar wat wil je als de verjaardagskalender van het forum het een dag niet doet), helemaal uitsluitend en alleen voor onze inmiddels 46-jarige (van ons allemaal):

imagezn1.jpg

Echte, onvervalste zaden van de Lagopus boom!!!!!!!!!! Davy heeft al aangeboden om ze rondom ons vaarwatertje in de grond te stoppen, te bemesten en water te geven. Hartstikke lekkere bomen om 's zomers in de schaduw van de grote bladeren te zitten en 's winters kan Wimg er net zo veel om (laten) hakken als 't ie wil. Zoals iedereen natuurlijk weet, levert de Lagopus balsahout en dat is prima bruikbaar voor het maken van scheepsrompjes en andere nuttige dingen.
Dus Wim: PROFICIAT van ons allemaal en als een ieder nu even "lang zal ze leven" vanachter de pc laat klinken is het feest compleet. Roel wel graag met de handen op de rug, want anders weten we het wel weer. Binnen de kortst mogelijke tijd klinkt en dan weer een potpourri op het orgeltje met als dieptepunt 'De vlieger'

Inmiddels zijn de dames in beraad over de competitie-resultaten. Bij de naam 'micropuller' moesten ze beide wel een beetje giechelen en ze vroegen dan ook of die naam op de garage komt te staan als hij het wint. Ze kregen namelijk allebei het beeld voor ogen van een erg kleingeschapen persoon, die [s:df2327b270]in zijn linkerhand de Playboy en in[/s:df2327b270]........ach, laat ook maar. Zodra de uitslag van de competitie er is, laten we dat hier meteen weten!

Wacht eens even...zo'n W12 motor...staat die motor in Bugatti?

Edit: In de Veyron blijkbaar, niet in een snelle Alfa-Romeo zo lijkt 't....

Speciaal voor Wim zal ik een aubade instuderen; aangezien Wim nautisch modelbouwer is, zal het leeuwendeel bestaan uit het repeterend thema van "Als de klok van Arrenemuuuuuuuuuuuiden...", met in de baspartij een schalkse variatie uit de "Dance Macabre" van Camille Saint Sans en het "Requiem" van Mozart. Het geheel wordt feestelijk besloten met een fantasie op het "Wilhelmus", volgens de overlevering gedicht door Marnix van St. Aldegonde. Wanneer de dubbel-CD van dit werkje zal verschijnen weet ik nog niet, maar Wim gaat genieten!

Maar even terug naar het thema van de laatste bladzijde:
Van motoren heb ik geen verstand. Eén keer in de 6 maanden lever ik mijn getrouwe voertuig in bij een vaktechnisch goed onderlegd monteur met de opdracht: "Geef hem een grote beurt!" of "Geef hem een kleine beurt!"
Ik krijg dan een equivalent voertuig een dag te leen en kom vervolgens aan het einde van de werkdag goedgemutst het nederige pand van de vaktechnisch goed onderlegde jongeman binnen, alwaar hij mij een rekening presenteert onder het slaken van kreten als:
"Milieuheffing, gebruik gereedschap, oliefilter, contactpuntjes bijvijlen (Kán volgens mij niet, je kan iets alleen maar afvijlen, maar oké, het zij zo) nieuwe motorolie, lampje zus of zekering zo, af en toe wat nieuwe bandjes en o ja, we hebben de asbakjes ook maar geleegd..."
Kortom: ik heb geen flauw benul wat voor type motor in wat voor voertuig ligt; ik weet alleen dat ik al jaren met een grijns op mijn gezicht Elpeegee in mijn voertuig doe en één keer in het half jaar een litertje of 30 Euro Loodvrij. (Whatever it may be)
Dus: Voor mij geen plaats in de eregalerij van motorglorie. Geeft niet, ik heb andere kwaliteiten.
(Tenminste, volgens mijn cursisten)

Heren,

Dank, dank, dank voor de felicitaties en geschenken.
Ik hoop dat er nog plaats is naast de balsa boompjes, want ik vier m'n verjaardag vrijdag de 19e (samen met mevrouw wimg) en heb een geldboompje gevraagd.
geldboom.jpg

Roel, zou die cd volgende week al klaar kunnen zijn? Wellicht als achtergrond muziekje tijdens de verjaarsvisite?

Wim

wimg zei:
Roel, zou die cd volgende week al klaar kunnen zijn? Wellicht als achtergrond muziekje tijdens de verjaarsvisite?
Tja, als je liever geen verjaardagsvisite wil hebben kun je er toch ook voor kiezen om ze gewoon niet uit te nodigen? Het lijkt me nogal onsympathiek om ze op deze manier het huis uit te jagen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Vergeet in ieder geval niet om deze op tafel te zetten:

31340000202ay6.jpg

We hoeven het volume niet direct al te hoog te zetten, de versterker kan ook zachtjes staan.

Overigens is er een filmpje opgedoken waarin te zien is dat Roel al aan het oefenen is:
[/media]
Wim

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, hallo heren, da's niet de bedoeling hé!
Probeer je eens een menslievende daad te stellen door een onachtzaamheid van het forum te compenseren, wordt je op deze manier door Jan afgeplast? Een ernstig geval van jammer!

En bovendien... Wim, ik geef onmiddellijk toe dat ik een vrouwelijke kant heb (wie niet?) maar ik ben me er niet van bewust ooit mijn nagels gelakt te hebben.
Dit absoluut betreurenswaardige filmpje van allerbelabbertste kwaliteit is volgens mij door een vage kennis van jou op het Internet gezet al dan niet door jou gedwongen met het bekende "stompe voorwerp" zwevend boven haar hoofd...
Geef nou toe:
De persoon achter deze synthesizer (ook van twijfelachtig allooi) mist absoluut enig gevoel voor ritme, is motorisch ernstig gehandicapt (gezien haar gewieg van stuur- naar bakboord), slaat regelmatig de plank mis (iets wat jou, Wim, gezien je onderschrift, behoorlijk zal aanspreken) en is waarschijnlijk ooit gezakt voor het examen "met twee vingers typen" bij de firma Schroevers. Vervolgens heeft zij zich toegelegd op mishandelen van voornoemde synthesizer, met gebruikmaking van het zelfde tweevingersysteem waarvoor zij bij Schroevers zo jammerlijk faalde.
Gezien haar absulute gebrek aan ritmiek en motoriek geheel en al terecht.

Nee Heren; ik zal de eer aan mezelf houden en voor een uitgelezen, selecte groep uitverkorenen een klein kamerconcert houden waarbij opnameapparatuur taboe zal zijn.
U zult hier nog ernstig spijt van krijgen...

Goed, nu dat duidelijk is: kun je de dames van jouw achtergrondkoortje dit nieuws ook even doorgeven? Die staan hier beneden al een kwartiertje te repeteren en de laatste wokker, die het pandje in grote haast heeft verlaten, heeft de deur open laten staan. Ik heb Deesel net kunnen opvangen, maar ik weet niet hoe lang ik 'm nog kan vasthouden.

staghenbodyct9.jpg

Onbegrijpelijk. Dat doet-ie anders nooit, hoor!

crazybulldogpe5.gif

Ehh... Jan, ke hebt een foto verwisseld.
Dit is de nieuwe jury voor de motorblokken-wedstrijd...
Weet je nog, die had je gisteren (zonder overleg te plegen potdorie!!) "even" geïnstalleerd...
Vind ik overigens prima, dan kunnen mijn cursisten zich weer bezighouden met hun opleiding.

Enne: het probleem Deezel: Moet ik even langs komen met een verdovingsgeweer?

Roel van Essen zei:
Ehh... Jan, ke hebt een foto verwisseld.
Tja, dat krijg je op jouw leeftijd, hè! Zo lang mogelijk uitstellen; er niet aan willen; de waarheid niet onder ogen willen zien. Het begint er al mee, dat je op je toetsenbord de letters 'j' en 'k' niet helemaal uit elkaar kunt houden. Roel, het is de hoogste tijd voor een:

brilletjegz2.jpg

Kijk nou eens goed. Achtergrondkoortje:

staghenbodyct9.jpg

Het lijkt me wel duidelijk, dat deze dames uit volle borst staan te 'zingen'. Dat valt meteen op. Ja toch?

Kijk nu eens naar de juryleden:

hamilton20racexpress20bjr2.jpg

Zie je de verschillen? Als die uit volle borst gaan zingen loopt er natuurlijk geen enkele wokker weg. Die willen allemaal weten hoe dat afloopt, want dat gaat natuurlijk nooit lang goed.

Pfft...
Ik zit hier nu al bijna twee weken naast de brievenbus in afwachting van de uitslag van
VHTK-01.JPG

Die dames nemen wel hun tijd zeg...

Pietje Ongeduld :evil: !

De reaktie van de dames: mijnheer zit al twee weken te wachten. Nou, en? LBND (Lekker Belangrijk. Niet dus!)...
47b6utz_th.gif

Kijk eens, het gaat hier om een topfunctie op de modelbouwforumberg. Ook al is er slechts één deelnemer aan de competitie, er zal toch eerst een degelijke screening moeten plaatsvinden en er wordt blijkbaar nog steeds gewacht op de uitslag van de dopingcontrole. Daarnaast willen we bij het bekendmaken van de functie "TOPSLEUTELAAR" natuurlijk ook een gepast cadeau aanbieden. De gedachten gaan uit naar een goed geoutilleerd garagepandje en dat blijkt nogal lastig te vinden. De dames kwamen met het volgende, maar dat vonden Roel, Wim en ik helemaal niks :nooo: :

mega20garagepy6.jpg

Het voordeel van zo'n inpandige garage is natuurlijk ook, dat je een beetje de ruimte hebt om aan een paar autootjes tegelijk te sleutelen:

garage1rx5.jpg

Maar goed, ook wij wachten met spanning de uitslag van de jury af. In het fluistercircuit is al te horen, dat dit niet al te lang meer zal duren.

Hè, hè, het heeft even geduurd, maar de uitslag is er. Onze nummer 1 van de competitie HET BLOK:

legodn6.png

TATERATATAAAAAAAAA :

andthewinnerisyp0.jpg

Natuurlijk ook een beker voor de enige, echte modelbouwbergTOPSLEUTELAAR:

123winnerun4.gif

DAAR KOMT-IE DAN:

birthday.gif
204650187744143b567a928.jpg
birthday.gif

OEI, :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :|

Vautje! Dat had natuurlijk moeten zijn:

birthday.gif
148838392340e474cf639a2.jpg
birthday.gif

Namens ons allemaal:

hugs.gif
VAN HARTE en welkom als modelbouwbergTOPSLEUTELAAR.

Nu ik toch bezig ben maak ik gelijk even gebruik van de gelegenheid om nog even een oproep te doen aan de jeugd:

bekijkvacaturesdu4.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back