De bouw van een Smit ASD vloot in 1:50

zo en we zijnder.....

verschansing3trap.jpg

de trap naar het voordek staat..

verschansing2.jpg

binnenzijde verschansing in kleur, geel blijft beroerd dekken

verschansing1.jpg

en de bekende blauw/gele band

Tom Boere

Joey04/Dennis,

Ja de laatste loodjes, maar die wegen best wel zwaar, er moet nog van alles op en rond het dek aan ontluchters / luiken / kasten / bolders etc.

Adam,

JA voor mijn gemak wel, ik weet dat het bij Smit net anders is maar dat zij zo, ik ga voor de 1 mtr norm of de nieuwe 2 mtr norm....:cool:

Tom Boere

Tja nu dat weer, zien ze dit niet op 2 mtr, ik zeg HANS ANDERS....

onluchters1.jpg

het dek krijgt zijn aankleding

onluchters2.jpg

nog een paar te gaan

onluchters4.jpg

de zinkanodes zijn ook aangebracht

Tja we hebben nog wel wat te doen, maar de 12e april gaat lukken..

Tom Boere

Daar ga ik ook altijd heen .
Leuk bootje Tom .
Hij ziet er wel gelikt uit , alsof zij zo van de werf komt .
Zo glad en strak in de verf .
Maar dat is jou wel toevertrouwd .

groeten Hans

Mooi werk Tom, alleen gauw te water daar wordt ze mooier van, we doen wel een keer een wedstrijdje wie het hardst kan varen.
groetend
Hawser

Danny

Zij trekt veel harder, vandaar dat de weddenschap alleen over hard varen gaat, de Holland wint..maare als jij niet overtuigd bent wil ik wel een flesje F. Grouse verwedden
Groeten
Hawser

Heren,

valt me wel een klein beetje tegen hoor, we durven alleen maar hard te varen met een sleper, enne waar ze voor gebouwd zijn, trekken, dat doen we niet, maar goed we gaan speed varen met onze slepers, ikke met mijn dikke lippen boot en jullie met die slanke dames, gaan met die banaan !!!

Tom Boere

hellemaal mee eens Tom,

met een sleper moet je niet hard varen, trekken met die sleper, in het echt zijn ze er ook voor gemaakt,
laat je de results van de BP test weten? want ja met z'on mooi bouwwerk reist dan toch ook de vraag daar naar.

groet Marco

Hahaha Marco,

daar zijn natuurlijk in het geheim al wat trekproeven gedaan, zo weten we dat de Zwarte Zee van Adam er moeite mee had :rolling: :D , ik weet even niet wat er in de Holland staat, maar ikke ben niet bang, maar eens kijken of zijn lier en/of beting een beetje vast zit.

De holland is natuurlijk meer een veerboot dan een sleper !!!!!

Tom Boere

hellemaal mee eens Tom,
met een sleper moet je niet hard varen, trekken met die sleper, in het echt zijn ze er ook voor gemaakt,

Ik roep: Wie het eerst komt, wie het eerst maalt ;)
Als je ergens aan wilt kunnen trekken moet je er natuurlijk wel op tijd zijn. :cool:
Je kunt een nog zo hoge BP hebben, maar als de concurrent je halverwege de afstand naar het jobbie al voorbij loopt, valt er weinig te trekken :D

Back