Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tja en we bouwen rustig door, ben begonnen aan de telefooncel;
Valt nog niet mee, is een raar hokje met alleen maar schuine kanten en aan de achterzijde weer een raam wat verder naar beneden doorloopt, ben nog even aan het puzzelen.
En weer een mooie vordering!!!
Wat jij zegt over die schuine randen, daarin ga ik helemaal met je mee.
Dit gedonder heb ik ook met mijn Typhoon.
Op de een of andere manier krijg ik het niet perfect recht, dus dat word inderdaad plamuren....
Keep on going!
Is er toch noch iemand die een beetje doorwerkt. Ziet er goed uit, wanneer gaat ze te water?
Ik heb even een pauze ingelast, ik ben even behulpzaam bij het opbouwen van een H0 baan. (modelspoor) Wil binnenkort maar weer eens aan de gang met de ASD.
Even een vraagje; zijn die schoorstenen niet wat aan de lage kant?
Al ze de wind in de rug krijgt, hoef je geen Van Nelle in de brand te steken, dan heb je rook genoeg voor een week :roll:
Of lijkt dit maar zo.
Voor de rest natuurlijk niets dan lof!!!
je bend wel weer een stuk op geschoten
want ik weet ook hoe moeilijk het is
ik ga nog een maken voor mijn maasbank maar die is een op 1:25
stukje groter tot horens Ziet er goed uit tom
1:50 is inderdaad een leuke schaal, maarre soms ook wel erg klein en priegelig, maar we gaan gewoon door op de werf, even maar weer wat foto's van mijn vorderingen;
relingwerk bij het bordes,
de trap aan de voorzijde van de opbouw,
en de trap aan de achterzijde.
We ploeteren maar weer voort, ga nu beginnen aan de diverse stukken reling .....