jahoor ik ga lekker door, alleen zijn het van die prutsklusjes waar ik de laaste dagen mee bezig ben, je kent dat wel, draadjes tappen, steunbusjes draaien ed, dus eigenlijk de moeite niet op dit te posten.
deze week zal ik niet zo gek veel verder komen, (elke avond heb ik wel één of andere verplichting
)
en die f16, ja ik vind hem zelf ook mooi, alleen zit er erg veel werk in.
hij is wel prachtig gedetaileerd, elk popnageltje,dekseltje,piefje,nippeltje, zit er op.
ik vind het alleen jammer dat de romp gedeeld is, dit kost straks nog veel moeite om dit mooi strak te krijgen, het is overigens wel makkelijk met het plaatsen van de spanten ed.
maar dit is voor later,eerst ga ik een turbine trainer bouwen (als ik de turbine klaar heb). dit om aan het turbine vliegen te wennen. (ik denk een thundertail oid),
heb ook al een kleurenschema in de gedachten
maar eerst moet mn turbine af dus we bouwen lekker door.
groeten Gertjan
deze week zal ik niet zo gek veel verder komen, (elke avond heb ik wel één of andere verplichting

en die f16, ja ik vind hem zelf ook mooi, alleen zit er erg veel werk in.
hij is wel prachtig gedetaileerd, elk popnageltje,dekseltje,piefje,nippeltje, zit er op.
ik vind het alleen jammer dat de romp gedeeld is, dit kost straks nog veel moeite om dit mooi strak te krijgen, het is overigens wel makkelijk met het plaatsen van de spanten ed.
maar dit is voor later,eerst ga ik een turbine trainer bouwen (als ik de turbine klaar heb). dit om aan het turbine vliegen te wennen. (ik denk een thundertail oid),
heb ook al een kleurenschema in de gedachten

maar eerst moet mn turbine af dus we bouwen lekker door.
groeten Gertjan
Laatst bewerkt door een moderator: