Wel grappig dat er zoveel vertrouwen in de Himodel GX200 regelaar is. Is hij echt bewezen? Ik weet het nog zo niet. Hoeveel keer heeft Gerben met dat ding gevlogen voor dat de rook er uit kwam? Ja het kan zij dat het kwam vanwege de 6S maar het kan ook gewoon zijn dat deze niet eeuwig mee gaat. Er zitten immers lang niet zoveel fets in als op een CC P125.
Ik vloog voorheen met een Kontronik Jazz FAI18 regelaar en die deed het ook zo een 30 vluchten prima en toen kwam de rook er uit. De rem werkte wel heel goed met de Neu motor. Volgens Kontronik was deze regelaar gewoon te klein voor het vermogen waar ik mee vloog.
Echter, mijn budget aandrijving Mk1 heeft onderhand zeker wel 200 cycles gedraaid en dan is het wel een goede deal lijkt mij zo.
Dus dat verhaal van alleen een Plettenberg en Schulze blijft heel...... het is goed..... zo kan ik er nog wel een.
Overigens werkt de rem wel gewoon 100% normaal bij mijn budget aandrijving en dat bij 4.7KW en 27 seconde looptijd. Er is dus echt helemaal niks mis mee.
Laten we geen koeken met peren vergelijken, mijn budget aandrijving is bedoeld voor competatief F5B gebruikt en niet alleen als beginner setup. Je zou er best een Eurotour mee kunnen vliegen en ook wedstreiden winnen. Met een 3KW aandrijving kom je op de Eurotour niet mee.
Ik weet niet hoe het met de Plettenberg vertraging afloopt maar mijn gevoel zegt dat het wel goed komt. We zullen het zien. Tot die tijd wil ik graag geen slechte dingen horen. Als je wilt speculeren dan doe dat maar ergens anders over, bijvoorbeeld of GJ volgend jaar de 40 rakken gaat halen.
Ik vloog voorheen met een Kontronik Jazz FAI18 regelaar en die deed het ook zo een 30 vluchten prima en toen kwam de rook er uit. De rem werkte wel heel goed met de Neu motor. Volgens Kontronik was deze regelaar gewoon te klein voor het vermogen waar ik mee vloog.
Echter, mijn budget aandrijving Mk1 heeft onderhand zeker wel 200 cycles gedraaid en dan is het wel een goede deal lijkt mij zo.
Dus dat verhaal van alleen een Plettenberg en Schulze blijft heel...... het is goed..... zo kan ik er nog wel een.
Overigens werkt de rem wel gewoon 100% normaal bij mijn budget aandrijving en dat bij 4.7KW en 27 seconde looptijd. Er is dus echt helemaal niks mis mee.
Laten we geen koeken met peren vergelijken, mijn budget aandrijving is bedoeld voor competatief F5B gebruikt en niet alleen als beginner setup. Je zou er best een Eurotour mee kunnen vliegen en ook wedstreiden winnen. Met een 3KW aandrijving kom je op de Eurotour niet mee.
Ik weet niet hoe het met de Plettenberg vertraging afloopt maar mijn gevoel zegt dat het wel goed komt. We zullen het zien. Tot die tijd wil ik graag geen slechte dingen horen. Als je wilt speculeren dan doe dat maar ergens anders over, bijvoorbeeld of GJ volgend jaar de 40 rakken gaat halen.