gezien alle commotie in 2.4ghz land is het duidelijk dat iedere fabrikant nog stoeit met specefieke zaken.
spectrum, de "illegale" dx 7's en dx 9's
jr, zie spectrum voor hun 9303
futaba, terugroepactie wegens dubbel ID gevaar en slecte levering oa 14 mz modules
act, hopt voor geen meter
etc etc
dacht bij mezelf, ik ga in dat zooitje eens een praktijktest doen met de modules van ASSAN
goedkoop an met verschilende meningen op het net.
mijn vrienden daar hebben me een testpakket gestuurd bestaande uit oa:
- de X8F futaba tx module voor alle futaba series ex de mz series. (met de ff9 module zeg maar)
- de X8R 8 kanaals ontvanger met antenne
- de X8R6 6 kanaals mini ontvanger met korte antennes
- de X8R7 7 kanaals mini ontvanger met lange antenne
als bonus ook nog een grote ubec, kleine ubec, voltspy, lipo monitor en een buffer condensator net als spectrum gebruikt.
iemand al ervaring met dit spul ?
zal hier proberen objectief mijn meningen te geven.
misschien leuk om daarna samen met een ander forumlid op een ander gebied te testen.
stay tuned....
gerard
spectrum, de "illegale" dx 7's en dx 9's
jr, zie spectrum voor hun 9303
futaba, terugroepactie wegens dubbel ID gevaar en slecte levering oa 14 mz modules
act, hopt voor geen meter
etc etc
dacht bij mezelf, ik ga in dat zooitje eens een praktijktest doen met de modules van ASSAN
goedkoop an met verschilende meningen op het net.
mijn vrienden daar hebben me een testpakket gestuurd bestaande uit oa:
- de X8F futaba tx module voor alle futaba series ex de mz series. (met de ff9 module zeg maar)
- de X8R 8 kanaals ontvanger met antenne
- de X8R6 6 kanaals mini ontvanger met korte antennes
- de X8R7 7 kanaals mini ontvanger met lange antenne
als bonus ook nog een grote ubec, kleine ubec, voltspy, lipo monitor en een buffer condensator net als spectrum gebruikt.
iemand al ervaring met dit spul ?
zal hier proberen objectief mijn meningen te geven.
misschien leuk om daarna samen met een ander forumlid op een ander gebied te testen.
stay tuned....
gerard

Laatst bewerkt door een moderator: