De draad van fanaat.

Waarom is Fanaat nu precies verbannen?

Dat weten alleen de moderators, maar ik vermoed, omdat er een nare manier van discussie voeren (geen vragen beantwoorden, geen argumenten aanvoeren, maar wel andere mensen kleineren, continue zijn eigen posts quoten) gebruikt werd door Fanaat.
Dan is er geen discussie meer, en loopt de boel uit de hand.

Helemaal met Dickie eens
Nu nog doorgaan met zeuren.
En heel zijn draadje verpest.
Eerlijk gezegd heb ik wel vertrouwen in het keteltje.
Hij werkt rond de 2 bar, dat krijg ik nog wel met een plakbandje dicht.
Hij perst hem af op 9 bar dus wat is het probleem?
Ik hoef geen reacties want jullie weten het toch beter.
Groet Ray

Ik gebruikte geen lood, maar soldeer 50/50.
Vind je het erg als ik zachtjes zit te lachen? :D

Soldeer ----Verhouding
Sn/Pb -- 33/67 (Tin/Lood)
Sn/Pb -- 40/60 (Tin/Lood)
Sn/Pb -- 50/50 (Tin/Lood)
Sn/Pb -- 60/40 (Tin/Lood)

;);)

Natuurlijk kan je beter geen lood gebruiken.
Maar als je op een winderige dag echt boven de wind kan blijven lijkt me lood best bruikbaar.
Daklood is vrijwel overal verkrijgbaar tegen een acceptabele prijs.
Loodvrije tin wordt dan echt al wel moeilijker.

Hij perst hem af op 9 bar dus wat is het probleem?
Ik hoef geen reacties want jullie weten het toch beter.

Kijk, dat werkt nu nét niet: als je een vraag stelt, en je zegt dat je geen antwoord wilt, dan stel je geen vraag, maar poneer je een stelling.
Dus je krijgt het toch:
Onder andere, dat dat afpersen koud gebeurt, als punt 1. De sterkte van metaal is afhankelijk van de temperatuur.
Als punt twee, dat materiaal wat NIET van te voren "geperforeerd" is door scherpe vervormingen, dat meestal ook blijft (niet geperforeerd, bedoel ik).
Maar materiaal wat al verzwakt is door kleine haarscheurtjes, en vervolgens aan herhaaldelijk opwarmen en afkoelen, drukopbouw en afname word blootgestelt, iedere keer een beetje verder verzwakt.
Dan kun je het ding als hij nieuw is, op 9 bar afpersen, maar na 10 jaar regelmatig opgestookt te zijn geweest, kan niemand jou garanderen dat het ding nog steeds even sterk is.

Daarom....

Dat weten alleen de moderators, maar ik vermoed, omdat er een nare manier van discussie voeren (geen vragen beantwoorden, geen argumenten aanvoeren, maar wel andere mensen kleineren, continue zijn eigen posts quoten) gebruikt werd door Fanaat.
Dan is er geen discussie meer, en loopt de boel uit de hand.

Klopt Brutus ik heb een back up van wat er precies is gebeurd, dit kan ik niet met jullie delen dat is aan de moderators.
mijn systeem slaat op na gebruik, wel zo handig na al dat welles nietes. (enz enz)

Zeker maanden niet op het forum geweest maar zo te zien is er nog geen steek veranderd.:bye::bye:

Ik ben relatief nieuw op het Forum.
Volgens mij dient het Forum voor het doorgeven van vakgerelateerde oplossingen en commentaren.
Er dient dus nooit op de man, of belachelijk gemaakt op zijn producten, gespeeld te worden.

Laatst bewerkt:
Meisjes meisjes toch, het heeft niet veel zin om alles nog eens dunnetje over te doen.
Doe als ik en duik met griepje in bed. Of met je geliefde.

Als enig dame hier vermoed ik, indien er gevaarlijke beslissingen genomen worden mag er wat mij betreft ingegrepen worden.
Verder heeft discuzeuren hier geen nut.

Meisjes meisjes toch
Doet ie ut weer?
haha
ik zie niets hoor.
Schermafbeelding 2017-12-17 om 10.29.23.png

Voor de verandering heb ik 2 driewielfietsen met elektrische ondersteuning in elkaar geknutseld en kan nu met mijn vrouw weer heerlijk gaan fietsen....vanwege onze leeftijden hebben wij de rijbewijzen ingeleverd,mijn eerste motorrijbewijs was van 1948 en auto van 1952...dus dat kan nogal!
Bekijk bijlage 289898

Back