(Overall of spijkerbroek) Uiteraard ook de brandveiligheid in de gaten houden
Gaten zitten er tegenwoordig genoeg in spijkerbroeken! Die gaten zijn nog duur ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
(Overall of spijkerbroek) Uiteraard ook de brandveiligheid in de gaten houden
Waarom is Fanaat nu precies verbannen?
Nou ja, da's beter dan omgekeerd, Hans.Gaten zitten er tegenwoordig genoeg in spijkerbroeken!
Het zal wel een weekje of zo op de reserves-bank zijn.Waarom is Fanaat nu precies verbannen? ...
Vind je het erg als ik zachtjes zit te lachen?Ik gebruikte geen lood, maar soldeer 50/50.
Zou je dan eens kunnen aantonen waarom?Eerlijk gezegd heb ik wel vertrouwen in het keteltje.
Hij werkt rond de 2 bar,
Hij perst hem af op 9 bar dus wat is het probleem?
Ik hoef geen reacties want jullie weten het toch beter.
Dat weten alleen de moderators, maar ik vermoed, omdat er een nare manier van discussie voeren (geen vragen beantwoorden, geen argumenten aanvoeren, maar wel andere mensen kleineren, continue zijn eigen posts quoten) gebruikt werd door Fanaat.
Dan is er geen discussie meer, en loopt de boel uit de hand.
@norwinZeker maanden niet op het forum geweest maar zo te zien is er nog geen steek veranderd.
Zeker maanden niet op het forum geweest maar zo te zien is er nog geen steek veranderd.![]()
@norwin
Hoe zou jij dit hebben opgelost dan?
Inderdaad, ik zie geen ban meer onder Sjef's avatarHet zal wel een weekje of zo op de reserve-bank zijn. ...
Voor de verandering heb ik 2 driewielfietsen met elektrische ondersteuning in elkaar geknutseld en kan nu met mijn vrouw weer heerlijk gaan fietsen....vanwege onze leeftijden hebben wij de rijbewijzen ingeleverd,mijn eerste motorrijbewijs was van 1948 en auto van 1952...dus dat kan nogal!
Bekijk bijlage 289898
Voor de verandering heb ik 2 driewielfietsen met elektrische ondersteuning in elkaar geknutseld en kan nu met mijn vrouw weer heerlijk gaan fietsen....vanwege onze leeftijden hebben wij de rijbewijzen ingeleverd,mijn eerste motorrijbewijs was van 1948 en auto van 1952...dus dat kan nogal!