TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Tim
Bedankt voor het compliment PeterDe eenhoorn wordt mooi Koos, mooi strak allemaal![]()
Ach, das toch lekker zo knutselen onder het luifeltjeJe hebt het er maar druk mee Koos op de camping![]()
Dank je Tim
Dank voor het compliment Peter, maarruh effe??? dat gaat hem niet worden hoor, ook hier heeft het zijn tijd nodig….Hij zet dit ding gewoon even in elkaar op de camping.....
Lekker bezig Koos!![]()
Dank je Peter, maarruh het duurt nog wel een paar seizoenen voordat hij af is hoorJa,als het camping seizoen eindigt moet ze een heel eind zijn,
Maarre gaat mooi Koos![]()
Uiteraard is de werf in de nacht gesloten Marc, anders is de Eenhoorn te snel klaarJe bent in ieder geval aan een flink tempo bezig, Ik hoop voor de andere camping gasten dat je 's nachts de werf wel even stil legd![]()
Dank voor het complimentGepresteerde arbeid levert ondertussen een prachtige romp op.
Dank je PeterMooi werk Koos.![]()
Dan ben ik weer bijna thuis Mees, dus dan zal het goeie weer wel over zijnIk krijg steeds meer zin om over drie weken toch maar te gaan kamperen.
Yep, daar heb je gelijk in maar ik heb nog even getwijfeld maar toch besloten om de bb hierin te volgen, het is en blijft immers een fantasie schip PeterMooi hoor Koos, maare horizontale latten ipv schuin aan de achterzijde?
Bekijk bijlage 508776
Dank je Peter, vandaag de belijning van het bruin en wit nog even strak afgewerkt en voor de rest alles met rust gelaten. Dan kan de verf wat uitharden, want dat watergedragen spul is zo droog maar voor het uitharden heeft het toch de tijd nodig nietwaar….Heel deftig schilderwerk Koos, mooi hoor![]()