Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad Heinrich deze heeft toch wel zijn eigen identiteitEn toch leuk de uitdaging om een model te bouw wat eie character het.
Uitdagingen te over Bouke maar ik hou die mdf echt wel onder de knoet hoorLeuke klus Koos!
Zo heeft elke boot zn eigen uitdagingen
Een beetje MDF gaat je niet klein krijgen!
Succes
Bouke
en de afmetingen, misschien heeft iemand die op 2 oktober naar Hillegom komt nog wat voorraad waar hij afscheid van wil nemenWat is het voor houtsoort waarmee het dek is beplankt?
Dank jewel GerritIk kan deze bouw zeer waarderen en je gaat al als een speer zie ik.
En, mooie avatar!
Dank je HeinrichDeze Avatar lijk soos de uwe voor de hare en baard grijs geword het.
Het ziet eruit als of het lijkt zowat op Beuken, dus eens ff kijken wat ik thuis allemaal nog heb.......Wat is het voor houtsoort waarmee het dek is beplankt?
Ay dan pas, Helaas kan ik dan ook niet dat is het laatste week- einde op de camping dus dan moet de zaak weer ingepakt gaan wordenmisschien heeft iemand die op 2 oktober naar Hillegom komt nog wat voorraad waar hij afscheid van wil nemen
Dank je voor de aanbieding Sjors ik zal het in gedachten houdenMisschien kan ik je helpen.
Geef ff door wat je precies wilt hebben.
Mijn hout voorraad schiet de bak uit…..
Das niet alleen op vakantie hoor, hetzelfde geld als je met pensioen bentOp vakantie met mooi weer lijken alle dagen op elkaar![]()
Waar zit je wel op de Camping? Vlaanderen? Als je in de buurt van Brugge wil fietsen, ik heb nog beuken 3 x 1 mm liggen van Amati, waar ik niet meteen een bestemming voor heb.laten we nou net heel toevallig morgen in de buurt van Antwerpen gaan fietsen