Heb ik ook wel eens gedaan.......later bleek de rest van de familie het toch niet helemaal te waarderen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je mijn vriendNoch steeds de leukste scheepswerf om aan't slag te gaan.![]()
Ach Mees, dat is een kwestie van geven en nemen tochHeb ik ook wel eens gedaan.......later bleek de rest van de familie het toch niet helemaal te waarderen.![]()
Dank je Piet, ook namens mijn vrouw enne wat dat inhalen betreft ik hoop dat dat nog heel lang gaat durenKoos, van Harte Gefeliciteerd met je 66e verjaardag, nog ff en je hebt me ingehaald...
.
Maak er een mooie dag van en ook de felicitaties voor je vrouw.
Dank je BorisVan harte gefeliciteerd met je verjaardag ..!!
Dank voor deze mooie woorden PeterKoos, eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en het is goed om je weer bezig te zien.
Door al dat gereis hebben we je bezigheden gemist![]()
Dank je Tim
Dank je Hans, goed om weer eens iets van je te horen, is alles weer wat naar wens ???Gefeliciteerd met je verjaardag Koos![]()
Dank je Ronald, beter laat maar nooit zeggen we danNog net op tijd, ook van mijn kanten de hartelijke felicitaties!
Ach Mees, dat is een kwestie van geven en nemen toch![]()
Ach beter laat dan nooit Herman, bedankt in elk gevalNet te laat, maar toch nog![]()
Dank je RijkDaarom zeg ik t ook maar![]()
Le Brilliant was en Franse tweedekker van de Franse marine met zo'n 60 tot 66 stukken aan boord. Ze is gebouwd in Le Havre in 1689-1690 en heeft inderdaad model gestaan voor de Eenhoorn van Kuifje. Op de foto een model van Le Brilliant, je kan de gelijkenis goed zien,(de Eenhoorn zelf is een fantasie schip wat dus niet echt bestaan heeft)@Ptèr aan het begin (zie pagina 1) heb ik hier het volgende over geschreven:
In de “info” boekjes staat het volgende te lezen over de oorsprong van deze Eenhoorn:
![]()
Hier word dus verwezen naar het schip Le Brillant als inspiratie
Meer weet ik er ook niet van![]()