jitze
PH-SAM
Op dit moment overstemt de reductie het geluid van de prop.geluid prop= verlies.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op dit moment overstemt de reductie het geluid van de prop.geluid prop= verlies.
Ergeren is ook weer verspilling van energie... alleen andere energie![]()
ik vlieg met een strecker 195-15 8 polig met reductie 4.1 met een 14.5/10 op 3 s lipo.
Ik heb wel dezelfde vraag als Wim; wat is het voordeel van zo'n dure setup als je met een doodnormale buitenloper óók in 20 seconden op 200 meter kunt zitten....? Begrijp me goed, de techniek vind ik prachtig maar soms lijkt het alsof je dat soort setups nodig hebt om te presteren en ik snap echt niet wat de logica daarachter is.sowee... da's zeker geen buget setupje![]()
Ik wil hiermee de keus voor zulke exoten niet onderuit halen, ik stoor me er ook niet aan, ben alleen serieus op zoek naar de reden.
Dat zie ik dan toch wel anders. Iedereen maakt zijn eigen keuzes, ik de mijne, jij de jouwe. Maar door de achterliggende redenen te weten kun je wel aan het denken gezet worden. En het is jammer dat jij de jouwe niet meer gaat delen.Net zoals dit draadje geen reden heeft om door te gaan. Zonde van de energie en de ergernissen die blijkbaar opgeroepen worden.
......
Mijn keuze zal ik ook zeker niet hier laten weten, als is het maar om dit draadje geen nieuw leven in te blazen![]()
om lekker op mijn club te vliegen buiten het F5J circuit. ( dit mag niet meer als 68 DBA op 7 meter maken ).
Bob
Hoi Bob,
Kan ik meenemen naar Zeeland want de verzendkosten zijn met zekerheid hoger dan het ding zelf.
Groet
Johnny