Heren,
De kappa bevalt mij prima en heb hier afgelopen weekend heerlijk mee gevlogen. Gisteren knalde het omhoog maar dat had met iedere zwever gebeurd....
Dit draadje als erfenis is dan weer wel jammer en het wil niet echt lukken om van de (in mijn ogen ) negatieve toon af te komen.
En dan mijn laatste bijdrage in dit topic:
Is de kappa mooi?
Het is een bezemsteel met vleugels... er zijn andere zaken die ik mooier vind!
Vliegt 'ie goed?
Jawel!
of:
Kweenie, daar ben ik niet goed genoeg voor om dat te bepalen, ik vlieg er met een stille dag langer en gemakkelijker mee en de landingen gaan na een paar vluchten wennen tussen de 1 en 3 meter van de Frisbee. Wel alleen en dus zonder afleiding.. Bij een volgende wedstrijd gaan we het wellicht zien, maar ik ben echt niet ineens een kanshebber geworden... Ik hoop alleen te blijven verbeteren aangezien dat mijn reden was om F5J te gaan vliegen. De kappa is voor mij een mooie aanvulling.
De aandrijving ga ik proberen stiller te krijgen dmv het vriendelijk aangeboden dempertje en het opnieuw smeren van de gears.
Lukt dat niet dan gaat de aandrijving for free naar de nieuwe eigenaar die geen rekening met strikte(=bijna onzinnige) geluidsbeperkingen hoeft te houden.
Alternatief is ook al bekend in de vorm van een ingepakte buitenloper
DYMOND X-MAX X28-L | X-MAX - gekapselte Außenläufer | DYMOND Brushless Antriebe | E-Motoren | Motoren, of de hyperion met het ringetje van Arno zoals te zien in het osprey draadje.
De kappa zal wel een keer meevliegen op een van de wedstrijden en dan hoop ik dat de kappa gewoon gezien kan worden als de kist van een van de vliegers. Je mag ervan vinden wat je wilt maar ik hoop dat dit draadje niet real-life word voortgezet rond de kist op het veld.
Laten weer lekker gaan vliegen, voor je het weet is het mooie weer voorbij
Gegroet, Bob