M
mennojan
Guest

Eerste modificaties kan je al aan brengen Victor. Uitlaten aan zowel bb als aan sb zijn verlengt tot het einde van de ducktales.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mennojan zei:![]()
![]()
Eerste modificaties kan je al aan brengen Victor. Uitlaten aan zowel bb als aan sb zijn verlengt tot het einde van de ducktales.
Dat ben ik helemaal met je eens, de "uitlaat" van een schip hoort bovenop via een mooie schoorsteen.auke zei:maar waarom hebben ze niet gewoon de uitlaten boven op gedaan
Er staan bovenop helemaal geen schoorstenen alleen twee hele grote luchthappers. Als je bij een eerdere posting kijkt zie je een foto van van de achterkant daar kan je het goed zien.
Bij de Vlieland heb je volgens mij niet zoveel vrijboord onder het schip, misschien geeft dat problemen als er golven onder het schip doorslaan?
victor post zei:Vandaag ben ik eindelijk begonnen met die bodem.
U neemt een kist.
En spuit hem VOL met purschuim, in de vorm die je wilt en laten uit harden.
Zo iets heb ik ook wel eens geprobeerd voor een mal, maar het was geen succes, zelfs na enkele dagen drogen bleef het PU-schuim plakkerig aan de binnenzijde (door de grote hoeveelheid) en het schuim dat wel was uitgehard was heel grof (zeer grote luchtbellen)
auke zei:mennojan zei:![]()
![]()
goeiedag, hier ben ik weer, ik wou even melden.
ik heb het bouw proces gezien met die uitlaten.
maar dat lijkt dus weer op stront he, echt weer iets voor doeksen.
jon hummel zei:Doeksen kan het er dus toch ook niet helemaal wat aan doen..