WillydeWoofer
Forum veteraan
Och meen je Wil. Sterkte.. vooral je vrouw!!
Ook jij bedankt Niels. Het komt van haar werk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Och meen je Wil. Sterkte.. vooral je vrouw!!
Mijn jongere broer is ook positief getest, maar merkt er niets van. Hij verveelt zich stierlijk
Daar in duitsland was de corona toch bijna weg zei je laatst ??De test kan ook vals positief zijn, was bij mijn vriendin zo.
Maar als ze zoals jij zegt hoest en niest dan zou het inderdaad corona kunnen zijn, maar dan moet ze het van iemand hebben.
Ach, jullie kunnen lekker in jullie nieuw betegelde tuin zitten.
Ik ben als de dood, ik doe 1x per week snel boodschappen en als het me te druk is keer ik om.
Als ik het krijg is het gebeurd, dus ik hou me redelijk in quarantaine.
GJ
De test kan ook vals positief zijn, was bij mijn vriendin zo.
Maar als ze zoals jij zegt hoest en niest dan zou het inderdaad corona kunnen zijn, maar dan moet ze het van iemand hebben.
Ach, jullie kunnen lekker in jullie nieuw betegelde tuin zitten.
Ik ben als de dood, ik doe 1x per week snel boodschappen en als het me te druk is keer ik om.
Als ik het krijg is het gebeurd, dus ik hou me redelijk in quarantaine.
GJ
Ze heeft het op het werk opgelopen. Daar hebben het er vier.
Ik zit en slaap voorlopig 8 dagen beneden en mijn vrouw boven.
Zojuist het bed in 2-en gezaagd.
Och kerel, wat een vervelend bericht.Heren,
Ik was vandaag lekker aan het sturen met de Curare, belt mijn vrouw, dat ze Corona heeft.
Tot nu toe heeft ze milde klachten en ik (nog) geen klachten.
Wij moeten in ieder geval een week binnen blijven. Dus even niet vliegen.
Is datmodelbouw gereedschap toch nog ergens goed voor...Zojuist het bed in 2-en gezaagd.
Ik heb het vorig jaar gehad en helaas ook mijn vriendin besmet..
Zij heeft er na heel wat maanden nog steeds last van
Mijn collega had het ook maar die zijn vriendin is niet besmet geraakt ( of heeft er niets van gevoelt)
Als het in huis zit is het moeilijk uit je lichaam te houden maar het kan wel.
Bij mij was het ook van het werk, de economie moet draaien hé
@GJVO was jij niet gevaccineerd? Of was dat gewoon tegen de gewone griep?
Daar in duitsland was de corona toch bijna weg zei je laatst ??
Ja, maar je zal maar net de verkeerde tegenkomen.
Dus ik doe heel voorzichtig.
En ik zag op mijn corona app dat het R getal van 0,8 vorige week nu naar 1.1 gegaan is.
Britse mutant denk ik.
Net nu ze dingen open willen gaan gooien.
Maar gelukkig gaat het hier per deelstaat, Nordrhein-Westfalen is hoger en Beieren is het hoogst.
Hier in Rheinland Pfalz is het betrekkelijk laag.
Maar over een week of 2 moet ik weer naar Rotterdam, de broeihaard van corona.
Wil kan nu wel alles afbouwen, landinggestel van de Xtra, de Venture, de Massimo, Ion Pro in de zender zetten...
GJ
Het zegt natuurlijk lang niet alles, maar echt zware griep hebben wij zelden of nooit.
Veel mensen die verkouden zijn (kan ook heel vervelend zijn) noemen het al gauw de griep.
De laatste keer dat ik koorts had was 61 jaar geleden, tijdens de mazelen. Dat kan ik mij nog herinneren.
Sinds ik de griep krijg, is zelfs de verkoudheid sterk afgenomen.
Laten we het positief zien.
Cijfers zijn hier trouwens ( bij minder testen) terug goed aant stijgen
Ik heb het gewoon over me heen laten komen. Begon met een kuchje, laten testen, toen lichte koorts en 1 dag smaak kwijt. Voor 3 dagen lichte hoofdpijn. Week later weer aan het werk, conditie was pleite, die is weer terug. Enigste wat ik nog heb als souvenir is een licht kuchje.De onzekerheid voelt niet fijn.