Wil, je kan toch het ziekenhuis bellen en vragen hoe het met hem gaat, zeg gewoon dat je familie bent
Of je belt even zijn vriendin
Of je belt even zijn vriendin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn viendin zit geloof ik momenteel in Turkije, geen idee hoeveel die weet.Of je belt even zijn vriendin
Zijn viendin zit geloof ik momenteel in Turkije, geen idee hoeveel die weet.
Kan je die niet achterhalen met google / facebook etc etcHad ik het telefoonnummer van zijn zus maar.
Goedzo Wil!!
Fijn te horen.
Ik begrijp je bezorgdheid heel goed!Gisterenavond had ik het niet meer. Je denkt dan toch aan het ergste.
Afgelopen jaar heb ik al twee goede vrienden af moeten geven.
Voor iedereen die hier volgt hoe het met GJ gaat;
Zojuist stuurde hij een bericht, dat hij zich doodziek voelt.
Toch lijkt het er op, zonder in details te treden, dat het lichaam wat tot rust is gekomen.
Maar, m.i. is er nog een behoorlijk lange weg te gaan.
Laat hem (als je daar de gelegenheid voor krijgt) a.u.b. weten dat er aan hem gedacht wordt!
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat je daar flink ziek van kunt zijn.Nieuws over Gert-Jan;
Hij belde zojuist zelf. De bloeding, die voor zoveel problemen zorgde, is waarschijnlijk gestopt.
Wat overblijft, is de ontsteking van de alvleesklier. Deze zorgt voor hevige pijn. Op dit moment
voelt hij zich vrij goed, dankzij de pijnstillers.
Verder heb ik nu contact met zijn zus.
Top das goed nieuwsNieuws over Gert-Jan;
Hij belde zojuist zelf. De bloeding, die voor zoveel problemen zorgde, is waarschijnlijk gestopt.
Wat overblijft, is de ontsteking van de alvleesklier. Deze zorgt voor hevige pijn. Op dit moment
voelt hij zich vrij goed, dankzij de pijnstillers.
Verder heb ik nu contact met zijn zus.